مطالب مرتبط:
5 دهک نخست به تسهیلات مسکن دسترسی ندارند/ به بخش مسکن نمره نمی دهم/ دولت سیزدهم برنامه ساخت 6 میلیون مسکن را اعلام عمومی نکرد
دولت سیزدهم قصد ساخت 6 میلیون مسکن داشت| 3 فرصت خانه دار شدن| 5 دهک محروم از تسهیلات
پیشنهاد افزایش وام مسکن روستایی تا 400 میلیون تومان
خبر خوش برای متقاضیان وام مسکن | پیشنهاد افزایش وام مسکن تا 400 میلیون تومان
اعطای تسهیلات 200میلیون تومانی بیمه های زندگی کوثر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 تیر 1403 ساعت 17:302024-07-02اقتصادي

اعطای تسهیلات 400 میلیون تومانی برای ساخت مسکن شهری در گلستان


مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از اعطای اعطای تسهیلات 400 میلیون تومانی برای ساخت مسکن شهری برای اولین بار در گلستان خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از اعطای اعطای تسهیلات 400 میلیون تومانی برای ساخت مسکن شهری برای اولین بار در گلستان خبر داد.

سیدمحمد حسینی عصر سه شنبه 12 تیر در نشست با اصحاب رسانه گلستان به اشاره به خدمات ارزنده دولت سیزدهم در استان گلستان اظهار گرد: بیش از 90 درصد تعهد سه ساله در دو حوزه شهری و روستایی در استان گلستان عملیاتی شده است.

وی با توضیح اینکه طبق قانون اداره راه و شهرسازی مجاز به استفاده اراضی حاصلخیز و درجه یک برای استفاده در بخش مسکن نیست، گفت: علی رغم تمام این محدودیت ها با همکاری سایر دستگاه ها جهش سه برابری شناسایی و تملک زمین برای استفاده در بخش های قانون جوانی جمیت، نهصت ملی مسکن داشتیم.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان بیان کرد: تا امروز 14 هزار واحد از مجموع 63 هزار واحد مسکونی در دست اجرا در استان گلستان تکمیل و 10 هزار واحد افتتاح و 4 هزار واحد آمداده تحویل است که در اولین فرصت به بهره برداری می رسد.

حسینی تصریح کرد: تا پیش از این برای افراد کم درآمد به ویژه مددجویان بهزیستی تسهیلات ارزان قیمت مسکن در حوزه شهری نداشتیم اما با پیگیری های وزارت راه و شهرسازی و مصوبه ای


برچسب ها: گلستان - مدیرکل راه و شهرسازی استان - استان گلستان - اعطای تسهیلات - میلیون تومانی - مدیرکل راه و شهرسازی - راه و شهرسازی
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات 400 میلیون تومانی برای ساخت مسکن شهری در گلستان

اعطای تسهیلات 400 میلیون تومانی برای ساخت مسکن شهری در گلستان