مطالب مرتبط:
اصحاب فرهنگ و هنر آذربایجان شرقی پای کار انتخابات هستند
اصحاب فرهنگ و هنر آذربایجان شرقی پای کار انتخابات هستند
شعبه اخذ رأی ویژه اصحاب فرهنگ و هنر همدان فعال است
عزت و اقتدار ایران با حضور پرشور در انتخابات رقم می خورد
حضور در انتخابات نشانگر عزت و اقتدار ایران عزیز است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 تیر 1403 ساعت 13:452024-07-05سياسي

اصحاب فرهنگ و هنر برای اقتدار ایران به میدان انتخابات آمده اند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: اصحاب فرهنگ، هنر و اندیشه امروز برای یکپارچگی، عزت و اقتدار ایران به میدان انتخابات ریاست جمهوری آمده اند.

- تبریز-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: اصحاب فرهنگ، هنر و اندیشه امروز برای یکپارچگی، عزت و اقتدار ایران به میدان انتخابات ریاست جمهوری آمده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمحمدحسین بلاغی روز جمعه در محل صندوق اخذ رأی اصحاب فرهنگ و هنر در مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اصحاب فرهنگ، هنر و اندیشه امروز برای یکپارچگی، عزت و اقتدار ایران به میدان انتخابات ریاست جمهوری آمده اند.

وی اظهار کرد: امروز خوشحال هستیم که اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و نویسندگان پا به پای اقشار مختلف مردم پای کار انتخابات هستند و با حضور پرشور خود نشان دادند که در عین تنوع رنگارنگ فرهنگی بسیار شیرین، همه برای یکپارچگی، عزت و اقتدار ایران به میدان آمده و در انتخابات شرکت می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: امروز حضور هنرمندان در ساعات اولیه انتخابات در پای صندوق های رأی نشان داد که سرنوشت کشور برای این قشر تأثیرگذار، بسیار با اهمیت است و فارغ از رأی به هر نامزد انتخابات ریاست جمهوری، عزت ایران مهمترین گزینه برای حضور پای صندوق ها


برچسب ها: اصحاب فرهنگ - انتخابات ریاست جمهوری - فرهنگ - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - اقتدار ایران - انتخابات ریاست - انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب فرهنگ و هنر برای اقتدار ایران به میدان انتخابات آمده اند

اصحاب فرهنگ و هنر برای اقتدار ایران به میدان انتخابات آمده اند