مطالب مرتبط:
عکس خاص 3 پسر رهبر انقلاب در یک مراسم
سه پسر رهبر انقلاب در یک مراسم + عکس
افتتاح نمایشگاه ایران پلکس 1403 با حضور مقامات دولت و مجلس
کدام کشور ها بیشترین نماینده را در المپیک پاریس دارند؟ | ایران در رتبه 57
حضور نماینده مردم اهواز در دفتر خبرگزاری مهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1403 ساعت 08:402024-07-20سياسي

حضور نماینده ویژه ایران در مراسم سالگرد انقلاب نیکاراگوئه


بنا به دعوت دولت جمهوری نیکاراگوئه، «عیسی کاملی» دستیار وزیر و مدیرکل آمریکای وزارت امور خارجه به عنوان فرستاده ویژه دولت جمهوری اسلامی ایران به ماناگوآ عزیمت و در مراسم چهل و پنجمین سالگرد انقلاب ساندنیستی شرکت کرد.

- بنا به دعوت دولت جمهوری نیکاراگوئه، عیسی کاملی دستیار وزیر و مدیرکل آمریکای وزارت امور خارجه به عنوان فرستاده ویژه دولت جمهوری اسلامی ایران به ماناگوآ عزیمت و در مراسم چهل و پنجمین سالگرد انقلاب ساندنیستی شرکت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی کاملی در جریان این سفر بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده با تعدادی از مقامات دولت نیکاراگوئه از جمله دستیار رییس جمهور نیکاراگوئه در امور بین الملل، رییس و اعضای گروه دوستی پارلمانی مجلس ملی نیکاراگوئه، مقام ارشد وزارت اقتصاد و دارایی و برخی مقامات تجاری و فنی این کشور ملاقات کرد.

در این دیدارها پیرامون طیف وسیعی از موضوعات مرتبط با روابط دوجانبه فی مابین 2 کشور و نیز پیگیری اسناد تفاهمات با نیکاراگوئه در بخش صنعت، تجارت، انرژی، بهداشت و سلامت، همکاری های علمی و آموزش های فنی و تخصصی تبادل نظر شد.

براساس اعلام وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران، در این دیدارها مقامات دولت میزبان ضمن ابراز سپاس از حضور نماینده ویژه ایران در این مراسم، اطمینان دادند که در پر


برچسب ها: نیکاراگوئه - دولت جمهوری اسلامی ایران - جمهوری اسلامی ایران - وزارت امور خارجه - جمهور - جمهوری اسلامی - جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

حضور نماینده ویژه ایران در مراسم سالگرد انقلاب نیکاراگوئه

حضور نماینده ویژه ایران در مراسم سالگرد انقلاب نیکاراگوئه