مطالب مرتبط:
بازندگان و برندگان انتخابات
برنامه های تبلیغاتی نامزدهای مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری
واکنش مردم به دو مرحله ای شدن انتخابات +ویدیو
آینده سیاه رژیم کودک کش/کاندیدایی که نمی داند!/انتخابات به دور دوم رفت قالیباف از جلیلی حمایت کرد/پیشخوان
چرا نظرسنجی ها در انتخابات چهاردهم کار نکرد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 تیر 1403 ساعت 16:552024-06-30سياسي

بازندگان و برندگان انتخابات


مراکز و مؤسسات نظرسنجی، جناح های سیاسی، ایران اینترنشنال و فعالان تحریم، مسئولان و رسانه های رسمی بزرگ ترین بازندگان انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری بودند.

- مراکز و مؤسسات نظرسنجی، جناح های سیاسی، ایران اینترنشنال و فعالان تحریم، مسئولان و رسانه های رسمی بزرگ ترین بازندگان انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ اکبر نصراللهی، رییس دانشکدگان هنر و رسانه یادداشتی در اختیار خبرگزاری ایسنا قرار داده است و در آن نقش رسانه های بیگانه را مورد ارزیابی قرار داد.

در این یاداشت آمده است: هیچ یک از مراکز و مؤسسات نظرسنجی نتوانسته و یا نخواسته اند میزان مشارکت و رأی مردم به هر یک از نامزدها را پیش بینی و اعلام کنند.

اختلاف و انحراف بین آنچه که آنان پیش بینی و اعلام کرده اند با نتایج انتخابات تا حدود 20 درصد است.

میزان مشارکت مردم در انتخابات 40 درصد بوده است و غیر از حوزه های انتخابیه تهران و قم، بقیه شهرها نسبت به انتخابات 1400 کاهشی بوده است اما آنان مشارکت مردم را از 47 تا 58 درصد (ایسپا 51، مرکز پژوهش های مجلس 48.

6، آرا 51، متا 52.

5، صدا و سیما 46.

8، خرد 48.

5، دانشگاه تهران 53، شناخت 54، پرسش 58 درصد) پیش بینی کرده بودند.

پیش بینی مراکز و مؤسسات نظرسنجی داخلی در مورد رأی هر یک از نامزدها، فاجعه بارتر بوده است.


برچسب ها: انتخابات - ایران اینترنشنال - میزان مشارکت - ریاست جمهوری - مشارکت مردم در انتخابات - نظرسنجی - اینترنشنال
آخرین اخبار سرویس:

بازندگان و برندگان انتخابات

بازندگان و برندگان انتخابات