مطالب مرتبط:
در سال 1397، حدود 6 هزار میلیارد تومان خسارت گرد و غبار برای پنج استان کشور برآورد شد؛ اکنون لیست این قیمت ها و خسارت ها بسیار بالاتر است/ حدود 80 درصد زنبور های عسل در ایلام بر اثر گرد و غبار از بین رفته اند/ 80 درصد جوجه های یک روزه در زمان گرد و غبار از بین می روند
اعتبارات بهزیستی استان سمنان 138 درصد رشد داشت
گلستان رتبه دوم تولید چغندر قند پاییزه کشور را به خود اختصاص داد
زنجان استان برتر در پیشبرد امور خانه های هلال کشور شد
صدور 1385 رأی جایگزین حبس توسط قضات استان کرمان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1403 ساعت 17:362024-07-20اقتصادي

اختصاص حدود 10 درصد اعتبارات آبخیزداری کشور به استان کرمان


معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان ملی منابع طبیعی گفت: 1400 میلیارد تومان اعتبار آبخیزداری کشور است که حدود 110 میلیارد تومان آن به کرمان اختصاص داده شده است.

- ایسنا/کرمان معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان ملی منابع طبیعی گفت: 1400 میلیارد تومان اعتبار آبخیزداری کشور است که حدود 110 میلیارد تومان آن به کرمان اختصاص داده شده است.

حسن وحید در دیدار عصر امروز 30 تیرماه با استاندار کرمان، اظهار کرد: برخی از مشکلات خاص استان کرمان است و چنین مشکلاتی در هیچ کجای کشور نداریم مانند مشکلات شهرستان ریگان.

طبق گفته رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، بخشی از دشت های کشور از دشت های بحرانی هستند و عامل تشدید این بحران ها خودمان بوده ایم.

در گذشته حدود 700 قنات در استان کرمان وجود داشت و تاثیر منفی روی سفره های آب زیرزمینی نداشتند اما با حفر چند هزار چاه، دشت ها را بحرانی کردیم.

این مطلب بخش دیگر سخنان وحید در این دیدار بود.

وی ادامه داد: با طرح های آبخیزداری و آبخوان داری باید دشت ها را نجات داد و اقدامات خوبی در این زمینه در استان کرمان انجام شده است.

طبق اعلام معاون وزیر جهاد کشاورزی، 1400 میلیارد تومان اعتبار آبخیزداری کشور است که حدود 110 میلیارد تومان آن به کرمان اختصاص داده شده است.


برچسب ها: میلیارد تومان - آبخیزداری - کرمان - وزیر جهاد کشاورزی - منابع طبیعی - رییس سازمان - استان کرمان
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص حدود 10 درصد اعتبارات آبخیزداری کشور به استان کرمان

اختصاص حدود 10 درصد اعتبارات آبخیزداری کشور به استان کرمان