مطالب مرتبط:
زنگ خطر به صدا درآمد/ اپیدمی تب دنگی در راه است
شیوع تب دنگی نگران کننده شد / کرونایی دیگر در راه است؟
تب استخوان شکن از علائم «تب دنگی»
بهسازی محیط بهترین راه مقابله با تکثیر پشه آئدس است
راه های مقابله با سکته مغزی را بشناسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 تیر 1403 ساعت 12:502024-07-09پزشكي

علائم و راه های مقابله با «تب دنگی»/هیچ موردی از «تب دنگی» در سمنان نداشتیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: تاکنون هیچ موردی از پشه «آئدس» و ابتلا به و «تب دنگی» در این استان مشاهده نشده است.

- علائم و راه های مقابله با تب دنگی /هیچ موردی از تب دنگی در سمنان نداشتیم ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: تاکنون هیچ موردی از پشه آئدس و ابتلا به و تب دنگی در این استان مشاهده نشده است.

دکتر کامران قدس در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون در هیچ یک از 6 شهرستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان موردی از این بیماری ثبت نشده است.

وی از آمادگی این دانشگاه برای مقابله با ابتلای احتمالی با این بیماری خبر داد و افزود: خوشبختانه در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و مراکز درمانی و بیمارستانی استان از توان و ظرفیت لازم برای مقابله احتمالی با این بیماری برخوردار هستیم.

وی از بهره مندی مراکز درمانی استان از نیازهای تشخیصی و درمانی برای مقابله احتمالی به این بیماری خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه امکان تشخیص سریع ابتلا به بیماری تب دنگی به وسیله کیت های تشخیص سریع وجود دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در پاسخ به پرسش ایسنا در ارتباط با رویت مواردی از این بیماری در برخی استان های شمالی گفت: فعلا موردی از بیماری در است


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم - رییس دانشگاه علوم پزشکی - تب دنگی - علوم پزشکی - خدمات بهداشتی درمانی - دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

علائم و راه های مقابله با «تب دنگی»/هیچ موردی از «تب دنگی» در سمنان نداشتیم

علائم و راه های مقابله با «تب دنگی»/هیچ موردی از «تب دنگی» در سمنان نداشتیم