مطالب مرتبط:
دومینوی هسته ای در جهان؛ مشعل رقابت هسته ای در دست بایدن/ مین گذاری هسته ای ایالات متحده بیخ گوش ایران!/ چراغ سبز نتانیاهو به پروژه هسته ای پادشاه عربستان؟
جاده هراز مسدود شد
جاده هراز مسدود شد
جاده هراز مسدود شد
جاده چالوس بسته است / تردد برای افراد بومی میسر است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1403 ساعت 16:502024-06-23حوادث

هراز باز شد/خطر از بیخ گوش سرنشینان سه خودروی عبور در جاده هراز گذشت


 رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای بخش لاریجان شهرستان آمل از بازگشایی و تردد در جاده هراز پس از بارش سیل آسای امروز 3 تیر ماه و پاکسازی سطح جاده از گل ولای خبر داد.

- ایسنا/مازندران  رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای بخش لاریجان شهرستان آمل از بازگشایی و تردد در جاده هراز پس از بارش سیل آسای امروز 3 تیر ماه و پاکسازی سطح جاده از گل ولای خبر داد.

کوروش روشن در گفت وگو با ایسنا، گفت: بارش بارش سیل آسا بعدازظهر یکشنبه 3 تیرماه باعث جاری شدن روان آب ها به سطح اصلی جاده هراز و مختل شدن تردد خودروهای عبوری در طول این جاده شده بود.

وی افزود: با اعلام راهداری وحمل و نقل جاده ه‍ای لاریجان و موافقت پلیس راه جاده هراز برای چند ساعت بسته و پس از ورودی سریع و تلاش ویژه عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای برای پاکسازی سطح جاده، شرایط تردد ایمن دراین جاده برقرار شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بخش لاریجان آمل اضافه کرد: بارش باران شدید که باعث جاری شدن سیل و روان آب ها به سطح جاده هراز شده بود، سه مسیر در کیلومتر 30 تا 40 جاده هراز را به طول کامل پوشانده و امکان تردد برای خودروها مختل کرده بود.

روشن ادامه داد: البته در زمان وقوع سیل، سه خودروی سواری به همراه سرنشینان آنها دچار سیل گرفتگی و توقف کامل خودروی آنها شده بود که خوشبختان


برچسب ها: جاده - جاده هراز - راهداری - هراز - شهرستان آمل - پاکسازی - لاریجان
آخرین اخبار سرویس:

هراز باز شد/خطر از بیخ گوش سرنشینان سه خودروی عبور در جاده هراز گذشت

هراز باز شد/خطر از بیخ گوش سرنشینان سه خودروی عبور در جاده هراز گذشت