مطالب مرتبط:
پیام رهبر انقلاب به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری 1403: رفتارهای رقابتی دوران انتخابات به هنجارهای رفاقتی تبدیل شود/ به آقای دکتر پزشکیان رییس جمهور منتخب توصیه میکنم در ادامه ی راه شهید رییسی از ظرفیتهای فراوان کشور برای آسایش مردم و کشور بیشترین بهره را
توصیه های یک فعال سیاسی اصلاح طلب به رییس جمهور منتخب
تبریک رییس مجلس شورای اسلامی به رییس جمهور منتخب ایران
رییس مجلس شورای اسلامی به رییس جمهور منتخب ایران تبریک گفت
پیام ویژه رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم رییس جمهور شهید...
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 تیر 1403 ساعت 16:552024-07-06سياسي

توصیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی به رییس جمهور منتخب کشورمان


جبهه پایداری انقلاب اسلامی در بیانه ای از حماسه عظیم مشارکت مردم ایران در مرحله دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.

- جبهه پایداری انقلاب اسلامی در بیانه ای از حماسه عظیم مشارکت مردم ایران در مرحله دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح ذیل است: ٱلَّذِینَ إِن مَّکَّنَّـٰهُمۡ فِی ٱلۡأَرۡضِ أَقَامُواْ ٱلصَّلَوٰهَ وَءَاتَوُاْ ٱلزَّکَوٰهَ وَأَمَرُواْ بِٱلۡمَعۡرُوفِ وَنَهَوۡاْ عَنِ ٱلۡمُنکَرِۗ وَلِلَّهِ عَٰقِبَهُ ٱلۡأُمُورِ ( آیه 41 سوره حج ) پشتوانه اصلی و عامل قدرت برای هر کشور و انقلابی سرمایه انسانی آن است و انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل و به پشتوانه این سرمایه توانست در سال 57 معادلات جهان را به هم بریزد و طرحی نو دراندازد و استقلال و آزادی را به منصه ظهور رساند.

در همین راستا انتخابات که یکی از مظاهر مردم سالاری دینی و از عوامل پیشرفت و تقویت امنیت ملی است تنها و تنها به پشتوانه حضور گسترده مردم متبلور می گردد.

در این موقف عظیم و حساس چهاردهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری، مردم شریف و بصیر حماسه خود را در مرحله اول تکمیل نمود و موجب شکل گیری مشارکتی گسترده در مرحله دوم شد همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز مشارکت گسترده مردم را بعنوان مهم ترین اول


برچسب ها: انقلاب اسلامی - انتخابات ریاست جمهوری - جبهه پایداری - انقلاب - انتخابات ریاست - اسلامی - ریاست جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

توصیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی به رییس جمهور منتخب کشورمان

توصیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی به رییس جمهور منتخب کشورمان