مطالب مرتبط:
راهپیمایی بوشهری ها در حمایت از عفاف و حجاب
مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان: رییس جمهور کابینه را از افرادی تشکیل دهد که انقلابی باشند و با رهبری زاویه نداشته باشند/ انتصابات مدیران استانی با مشورت نمایندگان ولی فقیه در استان ها صورت بپذیرد/ مسئولین ضرورت دارد نسبت به حمایت از آمرین به معروف فعال باشن
فیلم| راهپیمایی بوشهری ها در حمایت از عفاف و حجاب
رشد 42 درصدی پرداخت حمایت های بلند مدت به بازنشستگان اردستانی
مردم به شکل اعجاب آوری از من حمایت کردند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 تیر 1403 ساعت 10:352024-07-13سياسي

طرح «حمایت ماندگار» در ساوجبلاغ انجام شد


خیران و داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر با مشارکت در طرح «حمایت ماندگار» بیش از 22 هزار سی سی خون به بیماران نیازمند اهدا کردند.

- ساوجبلاغ- رییس هلال احمر ساوجبلاغ خبر داد: خیران و داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر با مشارکت در طرح حمایت ماندگار بیش از 22 هزار سی سی خون به بیماران نیازمند اهدا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وحید معدنچی با بیان خبر گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان ساوجبلاغ با همکاری شهرداری و تیم سیار سازمان انتقال خون استان البرز طرح قرار مهربانی و حمایت ماندگار را در ایام محرم اجرا می کند.

معدنچی افزود: تیم سیار انتقال خون در تاریخ طی استقرار در درمانگاه فرهنگیان نسبت به دریافت 22 هزار و 500 سی سی خون با مشارکت 50 نفر اقدام کرد.

وی در ادامه گفت: با توجه به نیاز بانک اهدای خون شهرستان ساوجبلاغ ضروری است تا خیرین و شهروندان گرامی با مشارکت بیشتر در این امر خداپسندانه در نجات افراد آسیب دیده و بیماران قدم بردارند.


برچسب ها: ساوجبلاغ - هلال احمر - جمعیت هلال احمر - شهرستان ساوجبلاغ - بیماران نیازمند - ماندگار - رییس هلال احمر
آخرین اخبار سرویس:

طرح «حمایت ماندگار» در ساوجبلاغ انجام شد

طرح «حمایت ماندگار» در ساوجبلاغ انجام شد