مطالب مرتبط:
سوگ عظیم حضرت زهرا (س) در غم شهادت امام حسین (ع)
سوگ عظیم حضرت زهرا (س) در غم شهادت امام حسین (ع)
تصاویر/ گنبد مطهر حرم امام حسین (ع) در آستانه محرم شست وشو داده شد
«عاشورا و مسأله علم امام حسین(ع)» بررسی شد
شستشوی گنبد حرم امام حسین (ع) در آستانه محرم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 تیر 1403 ساعت 19:352024-07-04سياسي

جبهه بی تفاوت ها، جبهه امام حسین(ع) نیست


نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر اینکه امام حسینی بودن برای این است که نسبت به مسائل مردم خود بی تفاوت نباشیم، بر ضرورت حضور گسترده در انتخابات تأکید کرد و گفت: - ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر اینکه امام حسینی بودن برای این است که نسبت به مسائل مردم خود بی تفاوت نباشیم، بر ضرورت حضور گسترده در انتخابات تأکید کرد و گفت: جبهه بی تفاوت ها، جبهه امام حسین(ع) نیست.

آیت الله لطف الله دژکام امروز، 14 تیرماه در همایش آموزشی توجیهی مبلغان اربعین حسینی در شیراز به در پیش رو بودن ایام انتخابات اشاره کرد و گفت: قریب 50 روز دیگر اربعین حسینی است اما در عرصه سیاسی و اجتماعی وضعیت حساسیتی داریم که نمی توان نسبت به آن بی تفاوت بود و کاری انجام نداد.

وی افزود: اصل اربعینی بودن و امام حسینی بودن برای همین است که نسبت به مسائل مردم خود بی تفاوت نباشیم وگرنه ما نیز به دیگرانی که اسماً امام حسینی هستند و رسماً نیستند، ملحق می شویم.

امام جمعه شیراز سخنان رهبر معظم انقلاب را در خصوص انتخابات یادآور شد و گفت: معمولا ذهنیت این بوده است که در دوره دوم انتخابات استقبال کمتر می شود اما رهبر معظم انقلاب فرمودند در مرحله بعدی که فرداست، جبران شود.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - تفاوت - حسینی - انتخابات - اربعین حسینی - آیت الله لطف الله دژکام
آخرین اخبار سرویس:

جبهه بی تفاوت ها، جبهه امام حسین(ع) نیست

جبهه بی تفاوت ها، جبهه امام حسین(ع) نیست