مطالب مرتبط:
گفت وگوی تلفنی وزیر دفاع آمریکا و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی
پای جنگ غزه به مستطیل سبز باز شد / بلژیک میزبانی تیم فوتبال رژیم صهیونیستی را نپذیرفت
پای جنگ غزه به مستطیل سبز باز شد / بلژیک میزبانی تیم فوتبال رژیم صهیونیستی را نپذیرفت
بررسی آخرین تحولات غزه در گفت وگوی تلفنی هنیه با وزیر خارجه ترکیه
گفت وگوی تلفنی وزیر خارجه ترکیه با هنیه درباره تحولات غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1403 ساعت 12:302024-07-17بين الملل

گفتگوی تلفنی لوید آستین و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی


پنتاگون اعلام کرد، وزیر دفاع آمریکا در یک گفتگوی تلفنی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بر اهمیت اینکه این رژیم باید جریان کمک بشردوستانه به نوار غزه را در ضمن تدارک آمریکا برای تعطیل کردن اسکله موقت خود در ساحل این باریکه افزایش دهد، - پنتاگون اعلام کرد، وزیر دفاع آمریکا در یک گفتگوی تلفنی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بر اهمیت اینکه این رژیم باید جریان کمک بشردوستانه به نوار غزه را در ضمن تدارک آمریکا برای تعطیل کردن اسکله موقت خود در ساحل این باریکه افزایش دهد، تاکید کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا در سخنرانی سالانه خود در اوایل سال جاری میلادی از پروژه این اسکله موقت به این بهانه که از آن برای کمک رسانی به نوار غزه استفاده خواهد شد رونمایی کرد؛ اسکله ای که خبرگزاری رویترز آن را یک پروژه شکست خورده توصیف می کند.

ساخت این اسکله نزدیک به 230 میلیون دلار هزینه برداشت و تنها چند هفته مورد بهره برداری قرار گرفت و مدتی پیش طوفان باعث از بین رفتن این اسکله شد.

پنتاگون در بیانیه خود نوشت: لوید آستین در گفتگوی تلفنی امروز خود بر اهمیت افزایش جریان کمک بشردوستانه از طرف همه گذرگاه های زمینی و حمایت از تحویل محموله های کمک به بندر اشدود در اسراییل به جهت توزیع در غزه تاکید کرد.


برچسب ها: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - گفتگوی تلفنی - وزیر دفاع آمریکا - آمریکا - صهیونیستی - کمک بشردوستانه
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی تلفنی لوید آستین و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

گفتگوی تلفنی لوید آستین و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی