مطالب مرتبط:
هفته ای گرم در خراسان جنوبی؛ مصرف انرژی مدیریت شود
دستگاه های اجرایی همدان دو ساعت زودتر تعطیل می شوند
88 نفر از افراد دارای معلولیت درکهگیلویه وبویراحمد جذب دستگاه های اجرایی شدند
دستگاه های اجرایی تا پایان هفته دو ساعت زودتر تعطیل می شوند
جلسه فوق العاده مدیریت بحران هرمزگان برای مصرف برق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1403 ساعت 23:452024-07-20اجتماعي

مشارکت همه دستگاه های اجرایی و مردم در مدیریت مصرف انرژی ضروری است


مدیرکل مدیریت بحران استان، مشارکت مردم و دستگاه های اجرایی را در مدیریت مصرف برق ضروری دانست و با اشاره به صدور هشدار نارنجی دریایی، رعایت نکات ایمنی تردد را مورد تأکید قرار داد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل مدیریت بحران استان، مشارکت مردم و دستگاه های اجرایی را در مدیریت مصرف برق ضروری دانست و با اشاره به صدور هشدار نارنجی دریایی، رعایت نکات ایمنی تردد را مورد تأکید قرار داد.

مهرداد حسن زاده، مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، در نشست ستاد مدیریت بحران استان، گفت: موضوع مدیریت مصرف برق در کشور بخصوص در استان هرمزگان با ارائه خدمات یک دستگاه اجرایی قابل حل نیست و نیازمند مشارکت همه ی مردم و تمامی دستگاه های اجرایی است.

دبیر ستاد مدیریت بحران استان در ادامه به تغییرات اقلیمی و گرمای حاصل از این شرایط اشاره کرد و اظهار داشت: تغییرات اقلیمی و گرمای حاصل از این شرایط در کشور موجب افزایش مصرف انرژی شده که اهمیت صرفه جویی را دو چندان کرده است هر چند که این فرهنگ باید همیشه و در تمام فصول بعنوان یک اصل مهم مدنظر باشد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان بر افزایش تاب آوری مجموعه های خدمات رسان و حساس تأکیدداشت و افزود: با توجه به پیش بینی فعالیت سامانه مانسون در سطح استان و وقوع بارش های رگباری در روزهای آتی و صدور هشدار س


برچسب ها: دستگاه های اجرایی - مدیریت بحران - مدیرکل مدیریت بحران - مدیریت - ستاد مدیریت بحران استان - مدیریت مصرف برق - مدیریت مصرف
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت همه دستگاه های اجرایی و مردم در مدیریت مصرف انرژی ضروری است

مشارکت همه دستگاه های اجرایی و مردم در مدیریت مصرف انرژی ضروری است