مطالب مرتبط:
مجوز تأسیس 19 انجمن علمی دانشجویی صادر شد
دعوت انجمن سینمایی به مشارکت در انتخابات
دعوت انجمن تهیه کنندگان سینما به مشارکت در انتخابات
بیانیه انجمن تهیه کنندگان سینما درباره انتخابات
دعوت انجمن سینمایی به مشارکت در انتخابات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 تیر 1403 ساعت 10:552024-07-03سياسي

انجمن حجتیه دیروز و انجمن حجتیه امروز


انجمن حجتیه ، نه به عنوان یک تشکّل ، بلکه به عنوان یک تفکر انحرافی زنده است و در بخشی از ارکان قدرت رسوخ کرده است! - در ظاهر باهم متفاوت است اما در اصول فکری با هم مشترک هستند و باید آن اصول فکری را رصد کرد و شناخت.

شاید به تعبیری بتوان گفت: انجمن حجتیه به روز شده و شاید برخی از اعضای قدیمی آن به روز نشده باشند و به تشکیل جلسات خانگی در شمیرانات تهران اکتفاء کنند و از آن باورها و سیاست های نیاکان خود دست کشیده باشند، مانند ؛ مبارزه با بهاییت ، یا جدایی دین از سیاست ، یا حرام دانستن مبارزه با شاه و یا خاموش بودن در برابر ظلم و فحشا در جامعه تا باعث ظهور حضرت (عج) شود.

انجمن حجتیه ، نه به عنوان یک تشکّل ، بلکه به عنوان یک "تفکر انحرافی" زنده است و در بخشی از ارکان قدرت رسوخ کرده است! به این کدها توجه فرمایید تا آگاهی کاملی بدست آورید .

1 - تمسخر "عقلانیتِ اجتماعی و سیاسی" و جایگزین کردن چیزهایی مثل "انقلابی بودن" و مانند ! 2 - بی اعتنایی و بالاتر؛ حذف "مرجعیت شیعه" از نگاه جامعه دینی و متدینین ! در حالیکه "مرجعیت" در طول هزار سال سکاندار فقهی و زعامت حوزه های علمیه و تبیین حلال و حرام خدا بوده ! 3 - روحیه تشیع انسدادی داشتن که نتیجه آن حملات به اهل سنت و مقدسات آنان است! 4 - مخالفت با شاخه مختلف علوم انسانی و تحقیقات ا


برچسب ها: انجمن حجتیه - انجمن - حجتیه - انحرافی - مبارزه - سیاست - ارکان
آخرین اخبار سرویس:

انجمن حجتیه دیروز و انجمن حجتیه امروز

انجمن حجتیه دیروز و انجمن حجتیه امروز