مطالب مرتبط:
جشنواره تئاترملی اقتباس به تقویت عرصه نمایش در کشور منجر می شود
شاهین شهر میزبان برگزاری نخستین «جشنواره ملی تئاتر اقتباس» است
بازگشت به ادبیات نمایشی کهن با برگزاری جشنواره ملی تئاتر اقتباس
فراخوان بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران
بخش خصوصی را تقویت کنید | افزایش 10 درصدی سهم بخش خصوصی از تولید ناخالص ملی، در هر سال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 تیر 1403 ساعت 10:252024-07-04فرهنگي

جشنواره «تئاتر ملی اقتباس»به تقویت عرصه نمایش در کشور منجر می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: هنر و ادبیات و ادبیات داستانی زیربنای بسیاری از مباحث فرهنگ و هنر است و حمایت از آن، پیشرفت سایر حوزه های هنری را به همراه دارد.

- جشنواره تئاتر ملی اقتباس به تقویت عرصه نمایش در کشور منجر می شود اصفهان-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: هنر و ادبیات و ادبیات داستانی زیربنای بسیاری از مباحث فرهنگ و هنر است و حمایت از آن، پیشرفت سایر حوزه های هنری را به همراه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمهدی سیدین نیا پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص نخستین جشنواره تئاتر اقتباس اظهار کرد: تاریخ ادبی ایران ظرفیت بسیار خوبی است اما در سال های گذشته با ضعف هایی همراه بوده که خلق نشدن یک رمان جهانی، فیلمنامه در حوزه سینما و هنرهای نمایشی بویژه ادبیات داستانی، بخشی از آن است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه این جشنواره به تقویت عرصه نمایش در کشور منجر می شود، تصریح کرد: هنر و ادبیات و ادبیات داستانی زیربنای بسیاری از مباحث فرهنگ و هنر است و حمایت از آن، پیشرفت سایر حوزه های هنری و نمایشی را نیز به همراه دارد.

ابریشمی راد شهردار شاهین شهر نیز در در ادامه گفت: این مجموعه با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر، مرکز هنرهای نمایشی ا


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - ادبیات داستانی - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - ادبیات
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «تئاتر ملی اقتباس»به تقویت عرصه نمایش در کشور منجر می شود

جشنواره «تئاتر ملی اقتباس»به تقویت عرصه نمایش در کشور منجر می شود