مطالب مرتبط:
فیلم/ رهبر انقلاب: مشارکت مردم در انتخابات مایه سربلندی و آبروی نظام است
مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان و اقتدار نظام می شود
مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه غنی برای کشور است
مشارکت حداکثری در انتخابات باعث اقتدار نظام می شود
زنان زمینه ساز مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 تیر 1403 ساعت 15:002024-07-03سياسي

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مایه سربلندی نظام است


نماینده ولی فقیه در گیلان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مایه سربلندی نظام اسلامی دانست و گفت: ائمه جمعه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران را برای مردم تبیین کنند.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مایه سربلندی نظام اسلامی دانست و گفت: ائمه جمعه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران را برای مردم تبیین کنند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 13 تیرماه در دیدار با ائمه جمعه سراسر استان با اشاره به مهمترین وظایف ائمه جمعه در فرصت باقیمانده برای حضور حداکثری مردم در انتخابات 15 تیر ماه اظهار کرد: در زمانه ای هستیم که گسترش باطل سرعت گرفته، دشمنان انقلاب از جمهوری اسلامی تصاویر خطرناکی را به مردم نشان می دهند و متأسفانه برخی از کاندیداها نیز در سخنان خود به گونه ای صحبت می کنند که خواسته دشمن است.

وی با تأکید براینکه ائمه جمعه باید به پیشرفت های جمهوری اسلامی بپردازند، گفت: ائمه جمعه در مورد افزایش سطح تولید کشور در صنعت و کشاورزی با مردم گفت وگو کنند تا مردم در جریان خدمات نظام اسلامی در جامعه باشد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نگاه جمهوری اسلامی ایران به برجام همان نگاه رهبری است، گفت: قبل از دولت یازدهم سوخت هسته ای ما 11 درصد بود که به 3.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در گیلان - ائمه جمعه - مشارکت حداکثری - جمهوری اسلامی - جمهوری اسلامی ایران - نظام جمهوری اسلامی - انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مایه سربلندی نظام است

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مایه سربلندی نظام است