مطالب مرتبط:
برپایی ایستگاه صلواتی همزمان با دهه محرم در بردسکن
حضور کودکان ارومیه ای در مراسم عزاداری دهه اول محرم
عزاداری شب هفتم محرم در زنجان
مراسم عزاداری محرم در زنجان
کاهش ساعات ادارات زنجان در روزهای هشتم و یازدهم محرم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 تیر 1403 ساعت 14:002024-07-13حوادث

آماده باش نیروهای آتش نشانی زنجان در دهه اول محرم


با توجه به در پیش بودن چند مراسم عزاداری مهم، نیروهای آتش نشانی در آماده باش کامل هستند و همه مرخصی ها لغو شده و با توجه به تجمع عزاداران حسینی در دسته های عزاداری و احتمال بروز حوادث پیش بینی نشده، - ایسنا/زنجان رییس سازمان آتش نشانی زنجان گفت: با توجه به در پیش بودن چند مراسم عزاداری مهم، نیروهای آتش نشانی در آماده باش کامل هستند و همه مرخصی ها لغو شده و با توجه به تجمع عزاداران حسینی در دسته های عزاداری و احتمال بروز حوادث پیش بینی نشده، آتش نشانی زنجان در آماده باش است.

مجید امیرفضلی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: از نخستین روز ماه محرم تامین ایمنی عزاداری ها در هیأت مذهبی چه روزانه و چه شبانه با استقرار آتش نشانان همراه است و از فردا استقرارها در محل هیأت های مذهبی با توجه به برگزاری دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان و همچنین مراسم روز تاسوعا و عاشورا افزایش پیدا می کند.

وی افزود: بیش از 65 آتش نشان در روز دسته عزاداری حسینیه اعظم در آماده باش هستند، این آتش نشان ها به صورت پیاده و به همراه موتور و خودرو در نقاط مختلف مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان حضور خواهند داشت.

امیرفضلی گفت: 16 اکیپ آماده عملیات در روز یوم العباس خواهند بود و 44 مامور آتش نشان در سطح شهر و 21 مامور آتش نشان در ایستگاه های سطح شهر آماده باش خواه


برچسب ها: آتش نشانی - عزاداری - آماده باش - عزاداران حسینی - آماده باش کامل - زنجان - مراسم عزاداری
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش نیروهای آتش نشانی زنجان در دهه اول محرم

آماده باش نیروهای آتش نشانی زنجان در دهه اول محرم