مطالب مرتبط:
اعلام حمایت جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از سعید جلیلی
بیانیه حزب مؤتلفه اسلامی در حمایت از دکتر سعید جلیلی
حمایت حزب عدالت طلبان ایران اسلامی از جلیلی
حزب عدالت طلبان ایران اسلامی از جلیلی حمایت کرد
حمایت حزب عدالت طلبان ایران اسلامی از جلیلی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 تیر 1403 ساعت 09:302024-07-01ورزشي

حمایت جامعه اسلامی فرهنگیان از سعید جلیلی


دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور از حمایت این حزب از سعید جلیلی خبر داد و گفت: ما از این اندیشمند مکتبی و مدیر پرتلاش و چهره وارسته و مردمی حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در بیانیه علی کریمی فیروزجایی آمده است: ملت شریف و بصیر ما در آزمونی دیگر، انتخاب می کنند تا چه کسی به مدت چهار سال عهده دار امور اجرایی کشور باشد و با تکیه زدن به جایگاه والای ریاست جمهوری اسلامی ایران، موجبات عزتمندی ایران و ایرانی را فراهم آورَد.

منصب مهم و خطیری که بعد از شهید آیت الله رییسی، عزت و اعتباری ویژه یافته است و این ردا، مناسب قامت رسای شخصیتی است که مانند شهید جمهور، از بن وجود به ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه معتقد باشد و تکیه گاه خویش را در بین آحاد مردم برگزیند و به جهان خوران و سلطه گران ستمگر و مستکبر اعتماد نکند و همچون امامین انقلاب؛ با اتکاء و اتکال به خدای قادر متعال، نقطه ثقل اطمینان و تکیه خود را در میان توده های میلیونی مردم قرار دهد و متکی به بهره مندی از دریای بی پایان کرامت و مودّت اهل بیت عصمت (س)، سرمایه عظیم نیروی انسانی و منابع خدادادی ایران بزرگ، فردای بهتری را برای مردمانش رقم بزند.

همچنین در ادامه آمده است: اینک که مرحله نخست انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با مشارکت ارزشمند ایرانیان برگزار شد و د


برچسب ها: جامعه اسلامی فرهنگیان - اسلامی - جامعه اسلامی - سعید جلیلی - علی کریمی فیروزجایی - فرهنگیان - حمایت
آخرین اخبار سرویس:

حمایت جامعه اسلامی فرهنگیان از سعید جلیلی

حمایت جامعه اسلامی فرهنگیان از سعید جلیلی