مطالب مرتبط:
«کتاب سرخ» امین زندگانی به آخر هفته تلویزیون رسید
عملیات سخت استقلال برای جذب امین حزباوی
رونمایی باشگاه سپاهان از محمد امین حزباوی
درباره مردی که از سوی بایدن مامور گفت و گو با حزب الله لبنان شده، چه می دانید؟/ چگونه امین رییس جمهور آمریکا عاشق لبنان شد
عکس متفاوت از امین حیایی و همسر دومش سر سفره عقد / عمرا اگر دیده بودید !
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1403 ساعت 08:552024-07-11فرهنگي

«کتاب سرخ» امین زندگانی به آخر هفته تلویزیون رسید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «گوهرشاد»، «کتاب سرخ»، «سر به مهر»، «زائر حسین»، «کجا می روی آیدا؟»، - شبکه های تلویزیونی برای آخر هفته فیلم هایی را با رنگ و بوی محرم درنظر گرفته اند که از مهمترین آن ها می توان به کتاب سرخ امین زندگانی، گوهرشاد و چند فیلم جدید دیگر اشاره کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن گوهرشاد ، کتاب سرخ ، سر به مهر ، زائر حسین ، کجا می روی آیدا؟ ، بلک بری ، پرچم ، اولین باران پاییزی ، خدمتکار برای انتقام ، ریش قرمز ، نیروی ویژه ، کلاه سیاه ، رمز مرکوری ، قطعنامه 819 ، نقطه عطف ، خلاصه ای از یک راه طولانی ، پول ، تیرانداز ، یورش ، دیپ ، در جستجوی نمو ، اتاقک 27 ، سفر به شرق ، رابطه پنهانی ، کرم های شب تاب در باغچه و اورست پنجشنبه و جمعه 21 و 22 تیر ماه از شبکه های سیما روی آنتن می رود.

جزییات پخش این فیلم ها را در ادامه ببینید: شبکه یک با کتاب سرخ و گوهرشاد فیلم تلویزیونی گوهرشاد به کارگردانی بهرام بهرامیان ، پنج شنبه 21 تیرماه ساعت 23:30 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

داستان این فیلم در سال 1319 می گذرد و درباره زندگی دختری به نام مهربانو است که در فرانسه درس خوانده و پس از بازگشت به ایران به دلیل ناآشنایی از وضعیت کشور و آداب


برچسب ها: تلویزیون - فیلم های سینمایی - تلویزیونی - امین زندگانی - گوهرشاد - شبکه های تلویزیونی - فیلم
آخرین اخبار سرویس:

«کتاب سرخ» امین زندگانی به آخر هفته تلویزیون رسید

«کتاب سرخ» امین زندگانی به آخر هفته تلویزیون رسید