مطالب مرتبط:
رشد 275 درصدی در وصول درآمدهای ارزی با افزایش صادرات انرژی
صادرات از گمرک جلفا 138 درصد افزایش یافت
صادرات از گمرک جلفا 138 درصد افزایش یافت
افزایش صادرات کالا از گمرک جلفا در سه ماهه اول سال
روند نزولی قیمت مرغ و تخم مرغ
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 تیر 1403 ساعت 14:402024-07-06اقتصادي

ارزآوری صادرات تخم مرغ 5 تا 6 برابر افزایش می یابد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمد مرادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: - مدیرعامل اتحادیه مرغداران میهن گفت: سیاست اتحادیه این است که با صادرات فرآوری شده تخم مرغ، ارزآوری حاصل از صادرات را 5 تا 6 برابر افزایش دهد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمد مرادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار پتانسیل تولید یک میلیون و 600 هزارتن تخم مرغ در کشور وجود دارد که مازاد تولید باید به بازار های هدف صادر شود.

به گفته وی، با توجه به تولید تخم مرغ در کشور های هدف صادراتی، استراتژی اصلی بلندمدت ما این است که تخم مرغ به صورت فرآوری شده به بازار های هدف صادر شود که عمر و ماندگاری بالاتری دارد.

مرادی ادامه داد: با صادرات فرآوری شده تخم مرغ علاوه بر جلوگیری از خام فروشی، 5 تا 6 برابر ارزآوری بیشتری نصیب کشور می شود.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران میهن درباره آخرین وضعیت صادرات تخم مرغ افزود: بنابر آخرین آمار از ابتدای سال تاکنون 48 هزار تن تخم مرغ به بازار های هدف صادر شده است.

وی گفت: طی یک تا 2 سال اخیر بخش کشاورزی در امر صادرات رشد بالایی داشته که بنابر تغییراتی که در کشور پیش می آید، باید نگاه حمایتی ویژه ای


برچسب ها: تخم مرغ - پایگاه اطلاع رسانی - باشگاه خبرنگاران - صادرات - صادر - اطلاع رسانی - محمد مرادی
آخرین اخبار سرویس:

ارزآوری صادرات تخم مرغ 5 تا 6 برابر افزایش می یابد

ارزآوری صادرات تخم مرغ 5 تا 6 برابر افزایش می یابد