مطالب مرتبط:
پیام تقدیر مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در پی حضور پر شور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و تبریک به دکتر پزشکیان رییس جمهور منتخب
مشارکت 44 درصدی مردم اسلامشهر در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری
مسوولان قصرشیرین از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کردند
نماینده ولی فقیه در البرز: حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری حماسی بود
هزینه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری چقدر است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 تیر 1403 ساعت 11:452024-07-08سياسي

مردم حضوری باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری داشتند


رییس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه مردم حضوری باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری داشتند، گفت: امید است این اتفاق مایه رشد و پیشرفت، - رفع مشکلات مردم و توسعه و سربلندی کشور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود مسگریان در جلسه صحن علنی شورا با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت اباعبدالله (ع)، اظهار کرد: حرکت امام حسین (ع) را علت مبقیه اسلام می دانیم.

وی با بیان اینکه خون سیدالشهدا (ع) و یاران شهیدش برای رشد و بقای نهال اسلام ریخته شد، گفت: به خود می بالیم که شیعه آن امام بزرگوار هستیم و امید که پیرو واقعی راه شهدای کربلا باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر همدان در ادامه با تقدیر از حضور با شکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی و به ویژه استان همدان با این حضور بار دیگر حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه نشان دادند.

مسگریان با تبریک به مردم و منتخب مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: امید است این اتفاق مایه رشد و پیشرفت، رفع مشکلات مردم و توسعه و سربلندی کشور باشد.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - رییس شورای اسلامی شهر همدان - شورای اسلامی شهر همدان - انتخابات ریاست - رییس شورای اسلامی شهر - ریاست جمهوری - اسلام
آخرین اخبار سرویس:

مردم حضوری باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری داشتند

مردم حضوری باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری داشتند