مطالب مرتبط:
فعالیت مراکز انتقال خون البرز در روزهای تاسوعا و عاشورا
مراکز انتقال خون مازندران در تاسوعا و عاشورا فعال است
ساعت کاری مراکز انتقال خون گیلان در روزهای تاسوعا و عاشورا
اعلام ساعت کاری مراکز انتقال خون گیلان در روزهای تاسوعا و عاشورا
کدام مراکز اداره کل انتقال خون خراسان رضوی در ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورا حسینی (ع) فعال هستند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1403 ساعت 16:302024-07-14سياسي

مراکز انتقال خون مازندران روزهای تاسوعا و عاشورا فعالند


مدیرکل انتقال خون مازندران از فعالیت مراکز انتقال خون استان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت: پایگاه های انتقال خون استان طی این 2 روز ساعت 8 تا 13 پذیرای داوطلبان اهدای خون خواهند بود.

- ایسنا/مازندران مدیرکل انتقال خون مازندران از فعالیت مراکز انتقال خون استان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت: پایگاه های انتقال خون استان طی این 2 روز ساعت 8 تا 13 پذیرای داوطلبان اهدای خون خواهند بود.

عبدالله محمدی فیروزجایی با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین و شهدای کربلا، به فعال بودن مراکز انتقال خون استان در ساعات اداری روزهای تاسوعا و عاشورا اشاره کرد و گفت: مراکز انتقال خون ساری، بهشهر، بابل و آمل، تنکابن و رامسر هر 2 روز تاسوعا و عاشورا و مراکز انتقال خون قائمشهر، چالوس و نور در روز تاسوعا از ساعت 8 تا 13 فعال و آماده خدمت رسانی به داوطلبان اهدای خون هستند.

مدیرکل انتقال خون مازندران با اشاره به اجرای پویش نذر خون با شعار اهدای خون، فرهنگ حسینی، نذر عاشقان در استان گفت: این پویش از ابتدای محرم همزمان با سراسر کشور آغاز شد و تا پایان ماه صفر نیز ادامه خواهد داشت.

محمدی از مردم نوعدوست استان به ویژه جوانان و بانوان درخواست کرد: در روزهای گرم تابستان بیماران و نیازمندان به خون را فراموش نکنند


برچسب ها: انتقال خون - انتقال - مدیرکل انتقال خون مازندران - تاسوعا و عاشورای حسینی - پایگاه های انتقال خون - تاسوعا - مازندران
آخرین اخبار سرویس:

مراکز انتقال خون مازندران روزهای تاسوعا و عاشورا فعالند

مراکز انتقال خون مازندران روزهای تاسوعا و عاشورا فعالند