مطالب مرتبط:
یوم العباس(ع) زنجانی ها آغاز شد
اعزام اکیپ آتش نشانی تهران برای مراسم یوم العباس (ع)
حضور آتش نشانان تهران برای پوشش مراسم یوم العباس زنجان
آبرسانی به عزاداران زنجان در یوم العباس برنامه ریزی شد
تجمع بزرگ یوم العباس در کرج برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1403 ساعت 17:152024-07-14سياسي

یوم العباس؛ روز تورق تاریخ به دست زنجانی ها


مردم زنجان عصر امروز (یکشنبه 24 تیرماه) با اجتماع عظیم در یوم العباس، بار دیگر بر حقانیت شور و شعور حسینی خود مُهر تایید زدند.

- ایسنا/زنجان مردم زنجان عصر امروز (یکشنبه 24 تیرماه) با اجتماع عظیم در یوم العباس، بار دیگر بر حقانیت شور و شعور حسینی خود مُهر تایید زدند.

تاریخ را چو نکو بنگریم، درمی یابیم که سطر به سطر آن برگرفته از سرگذشت انسان هایی است که وقایع بزرگی را با سبک زندگی شان برای خود و از همه مهم تر نسل های آینده رقم زده اند.

حال برخی از این وقایع به قدری درخشان است که انسان را به مرور دوباره آن در ذهن وامی دارد و برخی دیگر به قدری دردناک و شرم آور که هرگاه یادی از آن می کنیم، دوست نداریم سرنوشت مان در آن برهه تاریخی گره می خورد و این همان جذابیت تاریخ برای نسل های آینده است.

اکثر حوادث و رویدادهای تاریخی علی رغم اینکه دربرگیری زیادی برای انسان ها به همراه داشته اما نتوانسته است عنصر تازگی را حفظ و کالبد خود را در نسل امروز جای دهد اما برخی از رخدادها و وقایع نیز چون ماهیت انسانی به معنای واقعی کلمه داشته و رنگ و بوی قدرت و جایگاه دنیوی به خود نگرفته، توانسته است از بین سطرهای بی شمار تاریخ بیرون آمده و در قرن حاضر نیز بهانه ای برای بهتر زیستن و درک عمیق از حقایق زندگی را به نسل امروز منتقل کند.


برچسب ها: تاریخ - زنجان - انسان ها - انسان - حقانیت - تاریخی - دیگر
آخرین اخبار سرویس:

یوم العباس؛ روز تورق تاریخ به دست زنجانی ها

یوم العباس؛ روز تورق تاریخ به دست زنجانی ها