مطالب مرتبط:
قطعی گسترده مایکروسافت 365 به دلیل تغییر پیکربندی در Azure
عکس عجیب آبرسانی به جنوب تهران با اسب و تانکر!
بیت کوین در آستانه پرواز! صعود 365 درصدی تا پایان سال یا سقوطی هولناک؟
شهرک خورشیدی در اصفهان احداث می شود
قرارداد یک هزار و 900 میلیارد ریالی برای آبرسانی به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1403 ساعت 07:452024-07-20اجتماعي

365 روستای اصفهان با تانکر آبرسانی می شوند/خزان درختان در تابستان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: هم اینک به دلیل خشکی چاه ها و نبود امکان تامین آب، برای مردم 365 روستا در این استان با تانکر آبرسانی می شود.

- اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: هم اینک به دلیل خشکی چاه ها و نبود امکان تامین آب، برای مردم 365 روستا در این استان با تانکر آبرسانی می شود.

منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ماندگاری الگوی گرم تابستانی همراه با افزایش 2 تا سه درجه ای دما، اظهار داشت: گرما در طول روز و همچنین افزایش دمای کمینه ها وخیزش کانون های گرد و غبار تا پایان مرداد ماه ادامه خواهد داشت و بر همین اساس به هموطنان توصیه می شود که در مصارف آب و برق صرفه جویی کنند.

وی خاطرنشان کرد: هم اینک برای مردم 356 روستای استان اصفهان به دلیل خشکی چاه ها و نبود امکان تأمین آب، با تانکر و به صورت سیار آبرسانی می شود و این در حالی است که حتی روستاهایی که در مناطق غرب و در محدوده سد زاینده رود قرار دارند فاقد منابع آب پایدار هستند.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، ساکنان روستاهای شهرستان های فریدون شهر، چادگان، بویین میاندشت و فریدن در مناطق غرب استان و نیز شهرستان های شرق و شمال جنوب و مرکز استان مانند اردستان، نایین، کاشان، شرق اصفهان، سمیرم و شهرضا، دهاقان، جرقویه، کوهپا


برچسب ها: مدیریت بحران استانداری - تانکر آبرسانی - مدیرکل مدیریت بحران - استانداری اصفهان - اصفهان - بحران استانداری - آبرسانی
آخرین اخبار سرویس:

365 روستای اصفهان با تانکر آبرسانی می شوند/خزان درختان در تابستان

365 روستای اصفهان با تانکر آبرسانی می شوند/خزان درختان در تابستان