مطالب مرتبط:
بازگشت تیم ملی پسران زیر 18 سال ایران به کشور
رقابت های تنیس بیلی جین کینگ کاپ؛ شکست تیم ملی تنیس بانوان ایران در روز دوم
قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان ایران در آسیا
گرت ساوت گیت از هدایت تیم ملی این کشور کناره گیری کرد
گرت ساوت گیت از هدایت تیم ملی این کشور کناره گیری کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1403 ساعت 07:402024-07-17ورزشي

گزینه های خارجی هدایت تیم ملی والیبال ایران چه کسانی هستند؟


فدراسیون والیبال این روزها در حال مذاکره با مربیان طراز اول خارجی برای سپردن هدایت تیم ملی والیبال ایران به یکی از آنهاست که به نظر می رسد «مارسلو مندز» جدی ترین گزینه است.

- فدراسیون والیبال این روزها در حال مذاکره با مربیان طراز اول خارجی برای سپردن هدایت تیم ملی والیبال ایران به یکی از آنهاست که به نظر می رسد مارسلو مندز جدی ترین گزینه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پس از اینکه تیم ملی والیبال ایران با موریس موتا پائز سرمربی گمنام برزیلی - فرانسوی در لیگ ملت های والیبال عملکرد بسیار ضعیفی ارائه داد، میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال در جریان مسابقات لیگ ملت ها پس از هفت شکست متوالی، تصمیم به برکناری این مربی گرفت.

پس از پایان لیگ ملت های والیبال و قرار گرفتن ایران در رده پانزدهم رنکینگ جهانی، صحبت از جذب مربی طراز اول خارجی به میان آمد.

مسئولان فدراسیون والیبال در حال مذاکره با مربیان خارجی طراز اول هستند و به گفته رییس فدراسیون والیبال انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران به روزهای آخر سال موکول نمی شود و در یکی دو ماه آینده تکلیف سرمربی تیم ملی والیبال ایران مشخص خواهد شد.

در ادامه چند گزینه برای هدایت تیم ملی والیبال ایران در نظر گرفته شده که فدراسیون در حال مذاکره با این نفرات است: * مارسلو مندز اصلی ترین گزینه فدر


برچسب ها: تیم ملی والیبال ایران - والیبال - فدراسیون والیبال - تیم ملی والیبال - والیبال ایران - لیگ ملت های والیبال - فدراسیون
آخرین اخبار سرویس:

گزینه های خارجی هدایت تیم ملی والیبال ایران چه کسانی هستند؟

گزینه های خارجی هدایت تیم ملی والیبال ایران چه کسانی هستند؟