از دست رفتن فرصت ها به دلیل نبود زیرساخت های گردشگرینائب رییس اتاق بازرگانی سمنان افزود: با توجه به وجود زمینه فراهم شده برای توسعه گردشگری، بسترهای موجود و وجود ظرفیت های گردشگری فوق العاده در استان سمنان با برند سازی آن می توانیم جذب و ماندگاری مسافران را در استان سمنان چند برابر کنیم. - ایسنا/سمنان نائب رییس اتاق بازرگانی سمنان افزود: با توجه به وجود زمینه فراهم شده برای توسعه گردشگری، بسترهای موجود و وجود ظرفیت های گردشگری فوق العاده در استان سمنان با برند سازی آن می توانیم جذب و ماندگاری مسافران را در استان سمنان چند برابر کنیم. در این راستا هماهنگی ایجادشده میان اراده کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با بخش خصوصی قابل توجه است. علی اصغر جمعه ای 13 تیر در نخستین جلسه کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان اظهار کرد: هم افزایی دولت و بخش خصوصی توسعه و برند سازی گردشگری استان سمنان را به همراه دارد. وی گفت: وحدت، انسجام و یکپارچگی دولت و بخش خصوصی موجب هم افزایی می شود که این همکاری توسعه و برندسازی استان سمنان را در سطح استانی، ملی و بین المللی به همراه دارد. جمعه ای گفت: شناخته شدن و شناساندن گردشگری استان سمنان با برگزاری دوره های آموزشی، جذب سرمایه گذار، فرهنگ سازی، ایجاد زیرساخت های لازم یکی از اهداف این کمیسیون است. برچسب ها: گردشگری - استان سمنان - سمنان - اتاق بازرگانی - اتاق بازرگانی سمنان - رییس اتاق بازرگانی - ظرفیت های گردشگری |
آخرین اخبار سرویس: |