مطالب مرتبط:
دور جدید ثبت نام خودروهای وارداتی سامانه یکپارچه کی است؟ + جزییات
سامانه جدید ثبت مبایعه نامه فروش ملک افتتاح شد + جزییات
عقب ماندگی 85 درصدی ایران در ثبت اختراع و اکتشاف بین المللی از نقشه جامع علمی کشور
ثبت 3500 شکایت و گزارش فساد در سامانه بازرسی استان مرکزی
رونمایی از سامانه ثبت قراردادهای شغلی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 تیر 1403 ساعت 16:352024-07-02اقتصادي

اصناف موظف به ثبت کالاهای خود در سامانه جامع انبار هستند


دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گفت: تولیدکنندگان، اصناف و عرضه کنندگان کالا و خدمات موظف هستند تمام اجناس موجود خود را در سامانه جامع انبار ثبت کنند چرا که در غیر این صورت قاچاق تلقی شده و طبق قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

- ایسنا/اردبیل دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گفت: تولیدکنندگان، اصناف و عرضه کنندگان کالا و خدمات موظف هستند تمام اجناس موجود خود را در سامانه جامع انبار ثبت کنند چرا که در غیر این صورت قاچاق تلقی شده و طبق قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

محمدعلی مجتهدی نیا 12 تیر در آستانه هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز در نشست خبری با اصحاب رسانه از ارجاع 322 فقره پرونده قاچاق به ارزش 480 میلیارد ریال در سه ماه نخست سال جاری به تعزیرات حکومتی این استان خبر داد.

وی گفت: از این تعداد به 225 فقره پرونده رسیدگی و متهمان در مجموع به پرداخت 520 میلیارد ریال در حق دولت محکوم شدند که از این مبلغ 76 میلیارد ریال جریمه وصول شده است.

مجتهدی نیا افزود: در سه ماه نخست پارسال نیز 344 فقره پرونده قاچاق به ارزش هزار و 387 میلیارد و 90 میلیون ریال به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده بود که با رسیدگی به 228 فقره پرونده قاچاقچیان در مجموع به پرداخت 113 میلیارد ریال محکوم شدند که از این میزان 31 میلیارد و 8


برچسب ها: مبارزه با قاچاق کالا - قاچاق کالا و ارز - کمیسیون مبارزه با قاچاق - مبارزه با قاچاق - قاچاق - قاچاق کالا - کالا و ارز
آخرین اخبار سرویس:

اصناف موظف به ثبت کالاهای خود در سامانه جامع انبار هستند

اصناف موظف به ثبت کالاهای خود در سامانه جامع انبار هستند