مطالب مرتبط:
اجتماع و راهپیمایی مردم مشهد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه (فیلم)
خشم نمازگزاران اصفهانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
خشم نمازگزاران اصفهانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم
وزیر خارجه آلمان خواستار توقف جنایات رژیم صهیونیستی شد
فیلم | اعلام انزجار نمازگزاران مشهدی از رژیم صهیونیستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1403 ساعت 11:252024-07-20بين الملل

جنایات رژیم صهیونیستی گواهی آشکار و غیرقابل انکار از ددمنشی این رژیم است


رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان گفت: جنایات رژیم صهیونیستی گواهی آشکار و غیر قابل انکار از ددمنشی و عدم پایبندی این رژیم خون آشام به قوانین انسانی و بین المللی است.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان گفت: جنایات رژیم صهیونیستی گواهی آشکار و غیر قابل انکار از ددمنشی و عدم پایبندی این رژیم خون آشام به قوانین انسانی و بین المللی است.

جمال فیاضی در گفت وگو با ایسنا ضمن محکومیت جنایات ادامه دار رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، اظهار کرد: رژیم کودک کش صهیونیستی تاکنون انسان های بسیاری را از سرزمین خود آواره کرده و مردان، زنان و کودکان بیشماری را به خاک و خون کشیده است و همچنان این جنایات ادامه دارد.

وی ادامه داد: هر چند بمباران وحشیانه بیمارستان ها و مراکز درمانی در غزه شوک و بهت جهانیان را به همراه داشت و منجر به بیداری و آگاهی جهانیان از جمله دانشجویان و اساتید آزاده خواه شد اما این جنایات گواهی آشکار و غیر قابل انکار از ددمنشی و عدم پایبندی این رژیم خون آشام نسبت به قوانین انسانی و بین المللی است.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان گفت: رژیم غاصب که برای رسیدن به منافع غیر انسانی و نامشروع خود از هیچ جنایاتی رویگردان نیست بارها نشان داده است که به غیر مسلمانان


برچسب ها: جنایات رژیم صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - دانشگاه علوم کشاورزی - رژیم - رییس دانشگاه - دانشگاه علوم
آخرین اخبار سرویس:

جنایات رژیم صهیونیستی گواهی آشکار و غیرقابل انکار از ددمنشی این رژیم است

جنایات رژیم صهیونیستی گواهی آشکار و غیرقابل انکار از ددمنشی این رژیم است