مطالب مرتبط:
683 بقعه متبرکه گیلان میزبان بصیرت عاشورایی است
شهیدنامه ایرنا استان سمنان؛ جاویدنام سیاوش داش محمدی
سوگواره «احلی من العسل» در بروجرد برگزار می شود
گردهمایی کودکان عاشورایی در رشت برگزار می شود
هفتمین سوگواره ملی آبروی آب در زنجان برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 تیر 1403 ساعت 14:502024-07-08سياسي

سوگواره بصیرت عاشورایی در 72 بقعه استان سمنان برگزار می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: طرح بصیرت عاشورایی در قالب سوگواره همراه با برنامه های متنوع مذهبی، فرهنگی و اجتماعی در 72 بقعه متبرکه و امامزاده این استان برگزار می شود.

- ایسنا/سمنان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: طرح بصیرت عاشورایی در قالب سوگواره همراه با برنامه های متنوع مذهبی، فرهنگی و اجتماعی در 72 بقعه متبرکه و امامزاده این استان برگزار می شود.

  حجت الاسلام والمسلمین ستار علیزاده امروز (18 تیر ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ویژه برنامه سوگواره بصیرت عاشورایی هر سال با هدف اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش در ماه های محرم و صفر با همت اداره های اوقاف و امور خیریه، هیئت امنای موقوفات و بقاع متبرکه و اصحاب وقف اجرا می شود.

وی ادامه داد: با هدف بهره مندی بهتر از این طرح و هماهنگی و اجرای برنامه های منسجم و اثربخش، پس از تشکیل ستادهای استانی و شهرستانی، جلسات متعددی با ارکان مختلف اجرای طرح در اداره های تابعه، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی مجری طرح برگزار شد.

او بیان کرد: برنامه های سوگواره بصیرت عاشورایی از روز گذشته، مصادف با اول ماه محرم آغاز شده است و تا 14 شهریور 1403 مصادف با آخر صفر 1446 در 72 امامزاده و مکان مذهبی استان اجرا می شود.


برچسب ها: بصیرت عاشورایی - اوقاف و امور خیریه - مدیرکل اوقاف و امور خیریه - سوگواره بصیرت عاشورایی - طرح بصیرت عاشورایی - عاشورایی - استان سمنان
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره بصیرت عاشورایی در 72 بقعه استان سمنان برگزار می شود

سوگواره بصیرت عاشورایی در 72 بقعه استان سمنان برگزار می شود