مطالب مرتبط:
خشم نتانیاهو از اظهارات سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره حماس
ارتش رژیم صهیونیستی: تونل های حماس همچنان کارایی بالایی دارند
خشم نتانیاهو از اظهارات سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی
خشم نتانیاهو از اظهارات سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی
آمادگی جسمانی و روانی کامل مقاومت و روز سخت ارتش رژیم صهیونیستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 تیر 1403 ساعت 12:052024-07-09بين الملل

ارتش رژیم صهیونیستی: حماس تا 5 سال آینده در غزه حضور دارد


سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر با اظهارات خود درباره جنبش حماس و تاکید بر بقای آن در غزه طی پنج سال آینده، در محافل رژیم صهیونیستی جنجال به پا کرد و نخست وزیر این رژیم به شدت از او انتقاد کرد.

- سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر با اظهارات خود درباره جنبش حماس و تاکید بر بقای آن در غزه طی پنج سال آینده، در محافل رژیم صهیونیستی جنجال به پا کرد و نخست وزیر این رژیم به شدت از او انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم از دنیل هاگاری سخنگوی ارتش این رژیم بابت اظهاراتش درباره حماس انتقاد کرد.

هاگاری روز دوشنبه در مصاحبه با شبکه ای بی سی آمریکا گفته بود، تل آویو برای جنگی طولانی مدت علیه حماس برنامه ریزی می کند و به اعتقاد او، حماس طی پنج سال آینده در نوار غزه باقی خواهد ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی ، نتانیاهو در پاسخ به این اظهارات مدعی شد: برخی از اعضای حماس در کرانه باختری حضور دارند اما حماس در این منطقه حاکمیتی ندارد.

همانگونه که برخی از نئونازی ها در آلمان وجود دارند اما آنها در این کشور حاکمیتی ندارند و اسراییل حاکمیت حماس را نابود خواهد کرد و هرگز به آن اجازه نخواهد داد بار دیگر کنترل نوار غزه را به دست بگیرد و از آنجا اسراییل را تهدید کند.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - ارتش رژیم صهیونیستی - سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی - رژیم - سال آینده - سخنگوی ارتش
آخرین اخبار سرویس:

ارتش رژیم صهیونیستی: حماس تا 5 سال آینده در غزه حضور دارد

ارتش رژیم صهیونیستی: حماس تا 5 سال آینده در غزه حضور دارد