مطالب مرتبط:
خط کشی 950 کیلومتر از راه های استان سمنان
کمبود اعتبار بزرگترین چالش راه های روستایی استان سمنان
شهیدنامه ایرنا استان سمنان؛ جاویدنام محمدحسن دولتی
مدیریت پدیده گرد و غبار در استان سمنان
استان سمنان «400 مگاوات برق» وارد مدار توزیع کشور کرده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1403 ساعت 13:202024-07-20اجتماعي

950 کیلومتر جاده های استان سمنان خط کشی شد


رییس اداره ایمنی راهداری استان سمنان از خط کشی و بهسازی 950 کیلومتر مسیرهای مواصلاتی استان طی سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل نظری در جمع خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری استان سمنان همزمان با ظهر شنبه از انجام خط کشی در 950 کیلومتر از محورهای این استان در سه ماهه اول امسال خبر داد و بیان کرد: خط کشی ترافیکی به عنوان یکی از رایج ترین علائم و تجهیزات کنترل ترافیک مطرح است و هدف از انجام آن، کمک به برقراری نظم و ایمنی بیشتر در راه ها و محورها و آگاهی دادن به کاربران جاده ای است.

وی از اصلاح سه نقطه حادثه خیز استان در سه ماهه سالجاری خبر داد و گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان هر ساله بخشی از نقاط حادثه خیز شناسایی شده توسط پلیس راه را اصلاح و در اختیار استفاده کنندگان از راه های ارتباطی و کاربران جاده ای قرار می دهد.

رییس اداره ایمنی راهداری استان سمنان با اشاره به حجم بالای سوانح جاده ای و خصوصاً واژگونی ها در این استان گفت: رفع خطر و اصلاح این نقاط تا حد زیادی به کاهش تصادفات در استان کمک خواهد کرد.

نظری همچنین از نصب بیش از دو هزار عدد تجهیزات ایمنی شامل استوانه های ترافیکی، بازتابنده های نیوجرسی، چشم گربه ای، مخروط ایمنی و… طی سه ماهه نخست امسال در محورهای این استان به


برچسب ها: استان سمنان - استان - اداره کل راهداری - خط کشی - راهداری - کیلومتر - اداره
آخرین اخبار سرویس:

950 کیلومتر جاده های استان سمنان خط کشی شد

950 کیلومتر جاده های استان سمنان خط کشی شد