مطالب مرتبط:
شیوه نامه کمیته دانش آموختگان ابلاغ می شود
آشپزی حرفه ای؛ طرز تهیه قیمه نثار لذیذ به شیوه قزوینی ها با ترفندای طلایی خوشمزه شدنش
جزییات برنامه پذیرش کاردانی فنی و حرفه ای 1403 اعلام شد
جزییات برنامه پذیرش کاردانی فنی و حرفه ای 1403 اعلام شد
6 هزار و 342 نفر از آموزش های فنی و حرفه ای لرستان بهره مند شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1403 ساعت 15:552024-07-14اقتصادي

شیوه نامه ساعت کاری مربیان فنی و حرفه ای ابلاغ شد


نشست ویژه ابلاغ شیوه نامه ساعت کاری مربیان پیمانی و رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور امروز به ریاست رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست حضوری و وبیناری ویژه ابلاغ شیوه نامه ساعت کاری مربیان پیمانی و رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور امروز به ریاست مهرداد عظیمی، معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه کشور برگزار شد.

در این نشست اعلام شد پس از برگزاری چند جلسه کارشناسی با حضور مدیران و مربیان سراسر کشور، ساعت کاری مربیان در طول هفته 30 ساعت (شامل 24 ساعت آموزشی و 6 ساعت پژوهشی و اجرایی) تعیین شده است؛ این تصمیمی راهبردی با هدف ارتقا کیفیت ارائه خدمات و منطبق با اسناد بالادستی، قانون مدیریت خدمات کشوری و اساسنامه سازمان است.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به شیوه نامه گفت: این شیوه نامه حاصل ساعت ها کار کارشناسی و بهره گیری از خرد جمعی مدیران و مربیان است.

ساعت کار موظف مربیان تمام وقت سازمان 30 ساعت در هفته است و رؤسای مراکز موظف هستند بر اساس نیاز مرکز و متناسب با توانایی و قابلیت مربی، نسب به ارجاع فعالیت های آموزشی، پژوهشی و اداری به مربیان به مدت 6 ساعت در هفته اقدام کنند.


برچسب ها: سازمان آموزش فنی و حرفه ای - سازمان آموزش فنی - آموزش فنی و حرفه ای - فنی و حرفه ای - آموزش فنی - سازمان - شیوه نامه
آخرین اخبار سرویس:

شیوه نامه ساعت کاری مربیان فنی و حرفه ای ابلاغ شد

شیوه نامه ساعت کاری مربیان فنی و حرفه ای ابلاغ شد