مطالب مرتبط:
کارزار برکناری زاکانی به شورای شهر رسید
کارزار برکناری زاکانی به شورای شهر رسید
کارزار برکناری زاکانی به شورای شهر رسید/ عاقبت شهرداری که می خواست رییس جمهوری شود
حمله عضو شورای شهر به طرفداران زاکانی و توهین کنندگان به نرجس سلیمانی : دنبال منافع سیاسی و مادی و پست های مدیریتی برای دیگران هستند
حمله عضو شورای شهر به طرفداران زاکانی: پست ها را در میان خود تقسیم می کنند و از نام شهید سلیمانی بهره برداری سیاسی می.کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1403 ساعت 10:502024-07-17سياسي

زاکانی: مبنای جمع آوری امضاها در شورای شهر سراسر تهمت است


در خصوص پشت پرده امضاهای جمع شده در مورد شهردار تهران باید بگویم مبنای جمع آوری این امضاها سراسر تهمت است.

- شهردار تهران گفت: در خصوص پشت پرده امضاهای جمع شده در مورد شهردار تهران باید بگویم مبنای جمع آوری این امضاها سراسر تهمت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در خصوص پشت پرده امضاهای جمع شده در مورد شهردار تهران قبلاً توضیحات لازم را دادم و باید بگویم مبنای جمع آوری این امضاها سراسر تهمت است.

وی افزود: رأی و نظر آنان که علیه بنده امضا جمع کردند محترم است اما بیش از آنها هم امضاهایی برای ماندن اینجانب در شهرداری تهران امضا کردند، اما باید بگویم که چه آنهایی که علیه بنده امضا جمع کردند و چه آنها که به نفع بنده این کار را کردند این امضاها مبنای قانونی ندارند.

شهردار تهران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص حاشیه های به وجود آمده منتقدین شهرداری در شورای شهر تاکید کرد: در شورای شهر یک اقلیت مخالفی وجود دارند که نظرات خود را بیان می کنند.

زاکانی اذعان کرد: به نظر می آید برخی نمی خواستند بنده در انتخابات حضوری داشته باشم و پاسخ بنده به منتقدین آن است که انتقادات آنها صدر در صد نادرست است.


برچسب ها: شهردار تهران - امضا - شهردار - تهران - پشت پرده - تهمت - آوری
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: مبنای جمع آوری امضاها در شورای شهر سراسر تهمت است

زاکانی: مبنای جمع آوری امضاها در شورای شهر سراسر تهمت است