مطالب مرتبط:
سود خوب استقلال خوزستان از فروش پدیده لیگ
مدافع سابق استقلال با کادری پرقدرت در لیگ دسته سوم؛
آخرین تلاش استقلال برای جذب لژیونر جدید؛ پیشنهاد جذاب آبی ها به ستاره لیگ برتری و باشگاهش
آخرین تلاش استقلال برای جذب لژیونر جدید؛ پیشنهاد جذاب آبی ها به ستاره لیگ برتری و باشگاهش
پیشنهاد شگفت انگیز ستاره لیگ برتری به استقلال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 تیر 1403 ساعت 12:302024-06-30ورزشي

استقلال خوزستان؛ ناپلئونیِ لیگ بیست و سوم


تیم فوتبال استقلال خوزستان در لیگ بیست و سوم روزهای پرالتهاب و پراسترسی را پشت سرگذراند و در آخرین بازی مهر بقا پای کارنامه آن زده شد.

- تیم فوتبال استقلال خوزستان در لیگ بیست و سوم روزهای پرالتهاب و پراسترسی را پشت سرگذراند و در آخرین بازی مهر بقا پای کارنامه آن زده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم فوتبال استقلال خوزستان که پس از چند فصل دوری از سطح اول لیگ ایران، در لیگ برتر بیست و سوم برای اثبات دوباره خود تلاش می کرد، چندان نتوانست در این بخش موفق عمل کند.

این تیم از پیش از شروع لیگ با چالش های فراوان مواجه بود و همین چالش ها نیز کار آبی های خوزستان را آن قدر سخت کرد که تا هفته پایانی لیگ نیز نتوانستند از رده های پایین جدول تکان بخورند و در نهایت با 28 امتیاز و یک امتیاز بیشتر از پیکان، با قرار گرفتن در رده پانزدهم به صورت معجزه وار در لیگ برتر ماندنی شدند.

مقایسه آماری عملکرد استقلال خوزستان با فصول قبل استقلال خوزستان در حالی بقایش در لیگ برتر در آخرین دیدار این رقابت ها قطعی شد که فصل قبل در لیگ یک نیز در چنین شرایطی و در آخرین بازی موفق شد با 57 امتیاز و دو امتیاز بیشتر از تیم سوم جدول یعنی سایپا به عنوان دومین تیم، صعود خود به لیگ برتر را قطعی کند.


برچسب ها: تیم فوتبال استقلال خوزستان - استقلال خوزستان - تیم فوتبال استقلال - فوتبال استقلال - لیگ بیست و سوم - بیست و سوم - استقلال
آخرین اخبار سرویس:

استقلال خوزستان؛ ناپلئونیِ لیگ بیست و سوم

استقلال خوزستان؛ ناپلئونیِ لیگ بیست و سوم