مطالب مرتبط:
عکس | جلسه کارگروه بحران و جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی لرستان
مسئولان مازندران پیگیر وضعیت نساجی از حدادیان
مسئولان مازندران پیگیر وضعیت نساجی از حدادیان
خدمات دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی ایران
ثبت 5 هزار و 968 مورد حیوان گزیدگی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 تیر 1403 ساعت 22:252024-07-10دانش

پیگیر دریافت مجوز دو رشته در دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران هستیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به راه اندازی دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران از پیگیری روند اجرای فرآیند این دانشکده خبر داد و گفت: - ایسنا/مازندران رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به راه اندازی دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران از پیگیری روند اجرای فرآیند این دانشکده خبر داد و گفت: پیگیر دریافت مجوز دو رشته در دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران هستیم.

دکتر فرهاد غلامی 20 تیر در پی سفر یک روزه شهرستانی خود به غرب استان، اظهار کرد: برای اینکه ساختار دانشکده را شکل دهیم در بدو کار تشکیلات اولیه آن را پس از طی فرآیندهای کارشناسی مصوب کردیم و پس از عبور از این مرحله تشکیلات مصوب به وزارت بهداشت ارسال شد و مورد تصویب نهایی قرار گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، خاطرنشان کرد: اکنون فرآیند اجرای تشکیلات دانشکده در سازمان امور استخدامی کشور قرار دارد که پس از تایید، دانشکده شخصیت قانونی خود را پیدا می کند و بر اساس چارچوب مصوب می توانیم نیروهای مورد نیاز و مرتبط را جذب کنیم و این مسئله بسیار مهم است.

دکتر غلامی ادامه داد: نکته مهم بعدی آن است که محل دانشکده غرب استان در کدام نقطه مستقر شود که هنوز توافق نهایی انجام نشد.


برچسب ها: علوم پزشکی - رییس دانشگاه علوم پزشکی - مازندران - دانشکده - علوم پزشکی مازندران - دانشگاه علوم پزشکی - غرب مازندران
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر دریافت مجوز دو رشته در دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران هستیم

پیگیر دریافت مجوز دو رشته در دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران هستیم