مطالب مرتبط:
در انتخاب اصلح بحث بر سر یک جریان و ادامه خدمات شهید رییسی است
مردم در انتخاب رییس جمهور شاخص های انتخاب اصلح را مدنظر قرار دهند
انتخاب اصلح رکن مهم انتخابات
قاضی زاده هاشمی: باید انتخاب اصلح داشته باشیم
حضور حداکثری و انتخاب اصلح؛ زمینه ساز ایرانی مستقل و خودکفا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 تیر 1403 ساعت 14:102024-07-04سياسي

تبیین انتخاب فرد اصلح وظیفه نخبگان است


مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل گفت: نخبگان علمی کشور با تبیین ویژگی های نامزد اصلح می توانند آحاد ملت را به حضور در پای صندوق های رأی بیاورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاضل احدی ظهر پنجشنبه در نشست با اعضای نخبگان علمی در اردبیل، اظهار کرد: نخبگان علمی کشور با تبیین ویژگی های نامزد اصلح می توانند آحاد ملت را به حضور در پای صندوق های رأی بیاورند تا هر کس به ایران قوی و سرافراز علاقه ‎مند بوده و معتقد به حمایت از نظام است، در انتخابات مشارکت کند.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح موجب سرافرازی ملت و جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: نخبگان علمی کشور با تبیین ویژگی های نامزد اصلح می توانند آحاد ملت را به حضور در پای صندوق های رأی بیاورند.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل گفت: حماسه سیاسی با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی شکل می گیرد و قطعاً مردم برای انتخاب فرد اصلح از بینش و بصیرت بزرگان و نخبگان علمی استفاده خواهند کرد و نخبگان علمی وظیفه دارند راه را به آنها نشان بدهند.

احدی به ویژگی های فرد اصلح اشاره کرد و افزود: فرد اصلح باید همچون شهید خدمت آیت الله رییسی به مبانی انقلاب و نظام و به این راه اعتقاد قلبی و واقعی داشته و کارآمد باشد و شب و روز نشناسد، دنبال کا


برچسب ها: صندوق های رأی - نخبگان - علمی - استان اردبیل - سازمان بسیج - تبیین - اصلح
آخرین اخبار سرویس:

تبیین انتخاب فرد اصلح وظیفه نخبگان است

تبیین انتخاب فرد اصلح وظیفه نخبگان است