مطالب مرتبط:
آغاز عملیات اجرایی 23 طرح مرمت و حفاظت از تخت جمشید
مرکز رصد جمعیت ثبت احوال زنجان آغاز به کار کرد + فیلم 
توزیع کتب درسی به شهرستان ها و مناطق استان آغاز شد
آغاز بهسازی و شاداب سازی 159 مدرسه استان اردبیل
آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان موزه دفاع مقدس خراسان رضوی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 تیر 1403 ساعت 08:052024-07-10اجتماعي

آغاز عملیات آسفالت 60 کیلومتر از راه های روستایی استان زنجان


معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای زنجان از آغاز عملیات آسفالت 60 کیلومتر از راه های روستایی استان خبر داد و گفت: آسفالت این طرح ها در قالب 22 محور روستایی در حال حاضر در دست اجرا است.

- ایسنا/زنجان معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای زنجان از آغاز عملیات آسفالت 60 کیلومتر از راه های روستایی استان خبر داد و گفت: آسفالت این طرح ها در قالب 22 محور روستایی در حال حاضر در دست اجرا است.

سیدناصر موسوی، اظهار کرد: عملیات اجرایی طرح های یاد شده در قالب زیرسازی، تعریض و بهسازی راه روستایی و احداث ابنیه فنی و پل های محورهای روستایی به طول 60 کیلومتر در بخش ها و نقاط مختلف روستاهای استان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در سال جاری و با تامین سهمیه قیر رایگان از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای راه های روستایی استان، طرح های مربوط به ساخت و بهسازی این راه ها سرعت خواهد گرفت، یادآور شد: در همین رابطه همه طرح های پیشنهادی در جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستان ها ارایه شده تا با تامین اعتبارات استانی، کارها با سرعت بیشتری انجام شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان، به گفته وی، در روزهای آینده نیز عملیات اجرایی ساخت و بهسازی پروژه های م


برچسب ها: روستایی - راه های روستایی - راهداری و حمل ونقل جاده ای - عملیات آسفالت - راه روستایی - آسفالت - اداره کل راهداری
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات آسفالت 60 کیلومتر از راه های روستایی استان زنجان

آغاز عملیات آسفالت 60 کیلومتر از راه های روستایی استان زنجان