مطالب مرتبط:
اجرای 65 برنامه دهه امر به معروف و نهی از منکر در همدان تدوین شد
اجرای 65 برنامه متنوع در هفته امر به معروف در همدان
اجرای 65 برنامه های متنوع در هفته امر به معروف در همدان
5 توصیه خاندوزی به همکاران خود در ایام باقی مانده از دولت سیزدهم
ببینید | صحبت های جنجالی در ستاد انتخابات استان قزوین؛ تبلیغ غیرقانونی برای جلیلی مقابل خبرنگاران!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 تیر 1403 ساعت 13:002024-07-06سياسي

فریضه امر به معروف و نهی از منکر در ایام تبلیغ جدی گرفته شود


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان تاکید کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر در ایام تبلیغ از سوی مبلغان جدی گرفته شود.

- زنجان-دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان تاکید کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر در ایام تبلیغ از سوی مبلغان جدی گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام سجاد ناصر قبل از ظهر در همایش طلایه داران تبلیغ با بیان اینکه خلیفه در قرآن به معنای آن است که ما از سوی خداوند بر روی زمین مأمور هستیم تا کار خدایی انجام داده و ارزش های انسانی را در جایگاه خود توسعه دهیم، گفت: به هر میزان که بتوانیم در امر ترویج ارزش های انسانی بر روی زمین موفق عمل کنیم، ایام خلافت الله نیز بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جریان کربلا، جریان بسیار مهمی است که همه آحاد بشری را تحت تأثیر قرار داده است، افزود: اگر بخواهیم در یک جمله اتفاقات کربلا را خلاصه کنیم، به فرموده آیت الله حائری شیرازی، کربلا ظرفیت انسانی را به انسان نشان داد و انسان با پای گذاشتن بر روی نفس خود، زمینه رسیدن به معراج را از سوی خداوند فراهم می کند.

این مسؤول، هدف از قیام امام حسین (ع) را احیای امر به معروف و نهی از منکر است عنوان کرد و ادامه داد: انتظار داریم فریضه امر به معروف و نهی از منکر در ایام تبلیغ از سوی مبلغان مورد توجه ق


برچسب ها: امر به معروف و نهی از منکر - امر به معروف - نهی از منکر - ستاد امر به معروف و نهی - ستاد امر به معروف - معروف - استان زنجان
آخرین اخبار سرویس:

فریضه امر به معروف و نهی از منکر در ایام تبلیغ جدی گرفته شود

فریضه امر به معروف و نهی از منکر در ایام تبلیغ جدی گرفته شود