مطالب مرتبط:
کاهش 2 درصدی آمار دریافت کنندگان بیمه بیکاری در زنجان
ردپای کاهش نرخ بیکاری در تغییر ترکیب نیروی کار
دانشگاه صنعتی همدان و اداره تعاون برای اشتغال دانش آموختگان تفاهم نامه امضا کردند
افزایش نرخ بیکاری در عراق طی سال گذشته
نرخ بیکاری در خراسان جنوبی به 6 درصد رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1403 ساعت 15:102024-07-21اقتصادي

دو پیک مشروطی دانشجویان/ کاهش نیم درصدی نرخ بیکاری دانش آموختگان


مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی با اشاره به آمار دانشجویان مشروطی گفت: در نیمسال دوم سال تحصیلی  98 با آغاز کرونا، میزان مشروطی برخی زیر نظام ها تا 50 درصد کاهش یافت.

- مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی با اشاره به آمار دانشجویان مشروطی گفت: در نیمسال دوم سال تحصیلی  98 با آغاز کرونا، میزان مشروطی برخی زیر نظام ها تا 50 درصد کاهش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبود، آمار کاهش قابل ملاحظه مشروطی ها را نشان می داد و کیفیت آزمون ها را دچار مشکل کرده بود.

وی ادامه داد: پیک دوم در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401 همزمان با حضوری شدن آزمون های دانشگاه ها بود آمار مشروطی به دوره قبل از کرونا برگشت یعنی افزایش اتفاق افتاد و این نشان می دهد ما مساله آزمون را داریم که بحث جدی است بنابراین بین قبل از کرونا و اکنون آمارها تفاوت محسوسی ندارند و آمارها مشابه است.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی افزود: یک اقدام مهمی را سال گذشته انجام دادیم و شهریورماه توسط وزیر علوم ابلاغ شد آنهم بحث آیین نامه جدید مقررات یکپارچه آموزشی بود، در این آیین نامه دو کار اصلی با محوریت رعایت نظم و انظباط آموزشی و شاگرد پروری انجام شد، همه مسائلی که در حوزه آموزشی رخ می دهد مانند مشروطی ها بخشی از آن به دلیل کاهش نظم آموزشی است که در آیین نامه جدید همه پیش بینی شد.


برچسب ها: دفتر برنامه ریزی آموزش عالی - مدیرکل دفتر برنامه ریزی - برنامه ریزی - آموزش عالی - سال تحصیلی - دانشجویان - آمار
آخرین اخبار سرویس:

دو پیک مشروطی دانشجویان/ کاهش نیم درصدی نرخ بیکاری دانش آموختگان

دو پیک مشروطی دانشجویان/ کاهش نیم درصدی نرخ بیکاری دانش آموختگان