مطالب مرتبط:
پخش برنامه های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری از شبکه قرآن سیما
جزییات برنامه های نامزد های انتخابات ریاست جمهوری در تلویزیون
اولویت 2 نامزد انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری برای «سلامت» چیست؟
روزنامه اطلاعات : نامزدهای انصرافی در انتخابات ریاست جمهوری شرعا و قانونا باید خسارت بیت المال را بپردازند
هوش مصنوعی به نیابت از نامزدهای ریاست جمهوری پاسخ می دهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 تیر 1403 ساعت 14:502024-07-01فرهنگي

برنامه نامزدهای ریاست جمهوری برای تئاتر و سینما چیست؟


رییس هییت مدیره انجمن صنفی تماشاخانه های خصوصی ایران، نادیده گرفته شدن هنر را در اعلام برنامه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری رو باعث تاسف دانست.

- رییس هییت مدیره انجمن صنفی تماشاخانه های خصوصی ایران، نادیده گرفته شدن هنر را در اعلام برنامه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری رو باعث تاسف دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داوود نامور عنوان کرد: هیچکدام از نامزدهای ریاست جمهوری در اعلام برنامه های پیش رو به تئاتر و سینما نپرداختند و این باعث تاسف است که این بخش از هنر نادیده گرفته شد؛ نه تنها تئاتر و سینما بلکه به هیچ هنری اشاره نشد و این در حالی است که به گفته بزرگان، فرهنگ از اقتصاد هم مهم تر است و کمترین پرداخت دو نامزدی که امروز در مرحله دوم انتخابات قرار دارند به عرصه هنر و تئاتر و سینما بود.

وی گفت: سوال اصلی این است که این دو نامزد چه حمایتی از تئاتر دارند و قرار است چه برنامه ویژه و یارانه ای خاصی را برای تئاتر و سینما درنظر بگیرند؟ برای حمایت از گروه های نمایشی و سازندگان مستقل سینمایی و تئاتر چه برنامه ای دارند و برای ادامه حیات این دو هنر مهم می خواهند چه کنند؟ نامور ادامه داد: نوع تولید و محتوای گروه های نمایشی و سینمایی که تئاتر و فیلم تولید می کنند در دوره های احتمالی ریاست جمهوری هر یک از این دو نامزد چه خواهد بود؟


برچسب ها: ریاست جمهوری - انتخابات ریاست جمهوری - نامزدهای ریاست جمهوری - تماشاخانه های خصوصی - نامزدهای انتخابات - نادیده گرفته شدن - نامزد
آخرین اخبار سرویس:

برنامه نامزدهای ریاست جمهوری برای تئاتر و سینما چیست؟

برنامه نامزدهای ریاست جمهوری برای تئاتر و سینما چیست؟