مطالب مرتبط:
تغییر موضع گالانت در قبال حزب الله
عملیات جدید حزب الله لبنان علیه اسراییل/شهادت دو نفر دیگر از نیروهای حزب الله
حمله به لبنان با واکنش سخت ایران روبرو خواهد شد/لبو فروش تلاویو هم می داند اسراییل در غزه دستاوردی نداشته/آمریکا موافق حمله به حزب الله نیست
تا زمانی که حزب الله حملاتش را در جنوب لبنان متوقف نکند علیه آن ها اقدام می کنیم
آیا اسراییل و حزب الله لبنان آماده جنگ می شوند؟ / سناریوهای روی میز دو طرف چیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 تیر 1403 ساعت 15:502024-06-30بين الملل

مسوولان آمریکایی: گالانت موضعگیری خود را علیه جبهه حزب الله لبنان تغییر داده است


برخی مسوولان آمریکایی اعلام کردند که موضعگیری وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مورد آنچه پیش از این، «نابودی» جنبش حماس و حزب الله می خواند، دچار تغییر شدیدی شده است.

- برخی مسوولان آمریکایی اعلام کردند که موضعگیری وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مورد آنچه پیش از این، نابودی جنبش حماس و حزب الله می خواند، دچار تغییر شدیدی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی به نقل از برخی مسوولان این کشور نوشت، در ابتدا پس از اجرای عملیات طوفان الاقصی در تاریخ هفتم اکتبر گذشته، موضعگیری یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی چنین بود که اسراییل باید در پاسخ به این عملیات، کل حماس و حزب الله را نابود کند اما در ادامه نظرش تغییر کرد و اکنون می گوید گشودن جبهه جنگ جدیدی در شمال (فلسطین اشغالی با حزب الله) تصمیم خردمندانه ای نیست.

در این گزارش تاکید شده که مسوولان آمریکایی بر این باور هستند کابینه رژیم صهیونیستی در تصمیم گیری درباره گشودن جبهه بزرگتری با حزب الله در شمال (فلسطین اشغالی) دچار دودستگی شده است.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز با اشاره به فشارهایی که جبهه لبنان بر کابینه و ارتش رژیم صهیونیستی تحمیل می کند، فاش کرد نگرانی ها در این خصوص از اسراییل فراتر رفته و آمریکا را نیز در بر گرفته است.


برچسب ها: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - حزب الله - آمریکایی - مسوولان - صهیونیستی - روزنامه آمریکایی نیویورک
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان آمریکایی: گالانت موضعگیری خود را علیه جبهه حزب الله لبنان تغییر داده است

مسوولان آمریکایی: گالانت موضعگیری خود را علیه جبهه حزب الله لبنان تغییر داده است