مطالب مرتبط:
سردار شیرازی: می توانیم با اقتدار عملیات هایی نظیر وعده صادق را انجام دهیم
حجت الاسلام ابوترابی فرد: امیدوارم دولت چهاردهم مدرسه دفاع مقدس را به عنوان نقشه راه خود تعریف کند/ ما با این مدرسه در جایگاه اقتدار هستیم
وزیر صمت: صنعت خودرو را باید از قیمت گذاری دستوری نجات دهیم
نقطه عطف اروپا در سفرهای فضایی: «آریان 6» باعث اقتدار فضایی قاره سبز می شود؟
ظریف: نباید اجازه دهیم پیروزی مردم را به شکست تبدیل کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 تیر 1403 ساعت 09:002024-07-09سياسي

می توانیم با اقتدار عملیات هایی نظیر وعده صادق را انجام دهیم


رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا گفت: هم اکنون در نقطه ای هستیم که با اقتدار می توانیم عملیات هایی نظیر وعده صادق را انجام دهیم و بخشی از توانمندی های مان را به رخ جهانیان بکشانیم.

- رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا گفت: هم اکنون در نقطه ای هستیم که با اقتدار می توانیم عملیات هایی نظیر وعده صادق را انجام دهیم و بخشی از توانمندی های مان را به رخ جهانیان بکشانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمد شیرازی در جمع دریادلان پایگاه دریایی سیرجان، بیان کردند: اثربخشی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حاصل تلاش شما عزیزان در ارتش به فرماندهی معظم کل قوا است.

ما قبل و ابتدای انقلاب متکی به خارج و نیازمند بودیم ولی با تدبیر حضرت آقا در سال 58، به سوی خودکفایی رفتیم و از شرایطی که متکی به بیگانگان بودیم امروز به جایی رسیدیم که قدرت های بزرگ و دیگر کشورها دست نیاز برای تامین نیازهای شان به سمت ما دراز کرده اند.

وی با اشاره به توان نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: هم اکنون در نقطه ای هستیم که با اقتدار می توانیم عملیات هایی مثل وعده صادق را انجام دهیم و بخشی از توانمندی هایمان را به رخ جهانیان بکشانیم.

سردار شیرازی درباره عملیات وعده صادق تصریح کرد: این عملیات اثر عمیقی بر جوانان جهان و بر افکار عمومی بالاخص قدرت های استکباری داشت.


برچسب ها: فرماندهی معظم کل قوا - فرماندهی - اقتدار - عملیات - ارتش جمهوری اسلامی - رییس دفتر - توانمندی
آخرین اخبار سرویس:

می توانیم با اقتدار عملیات هایی نظیر وعده صادق را انجام دهیم

می توانیم با اقتدار عملیات هایی نظیر وعده صادق را انجام دهیم