مطالب مرتبط:
حضرت ابوالفضل(ع) در روز عاشورا درس ولایتمدار را به مسلمانان داد
درس هایی از مکتب عاشورا (قسمت اول)
درس هایی از مکتب عاشورا (قسمت دوم)
وظایف مسلمانان در قبال قیام عاشورا
استوری مبهم ابوالفضل جلالی +عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 تیر 1403 ساعت 13:202024-07-09سياسي

حضرت ابوالفضل(ع) در روز عاشورا درس ولایتمداری را به مسلمانان داد


بیجار_دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت:حضرت ابوالفضل(ع) در روز عاشورا درس ولایت مداری را به همه مسلمانان داد و برما واجب است که از این واقعه درس بگیریم .

- حضرت ابوالفضل(ع) در روز عاشورا درس ولایتمداری را به مسلمانان داد بیجار_دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت:حضرت ابوالفضل(ع) در روز عاشورا درس ولایت مداری را به همه مسلمانان داد و برما واجب است که از این واقعه درس بگیریم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر حسینی پیش از ظهر سه شنبه در همایش امر به معروف و نهی از منکر که در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان بیجار در دوست داری اهل بیت و برگزاری دستجات عاشورای حسینی و مراسمات دینی و مذهبی همواره زبانزد است.

وی افزود: مراسمات عزاداری عاشورای حسینی بیجار از جایگاه بالایی برخوردار است و هر کسی که دل در گرو اهل بیت دارد باید در راستای انجام فرایض دینی و بالاخص ترویج امر به معروف و نهی از منکر تلاش کند.

وی اضافه کرد: حضرت ابوالفضل (ع) در روز عاشورا درس ولایت مداری را به همه ما داد و اگر ما می خواهیم درس بگیریم از این واقعه باید ولایتمداری را فراموش نکنیم.

حسینی با تاکید بر لزوم مردمی سازی فریضه امر به معروف و نهی از منکر اضافه کرد: جایگاه امر به معروف باید برای مردم گسترش پیدا کند و موضوع حجاب و عف


برچسب ها: امر به معروف و نهی از منکر - ستاد امر به معروف و نهی - عاشورا - امر به معروف - مسلمانان - ستاد امر به معروف - نهی از منکر
آخرین اخبار سرویس:

حضرت ابوالفضل(ع) در روز عاشورا درس ولایتمداری را به مسلمانان داد

حضرت ابوالفضل(ع) در روز عاشورا درس ولایتمداری را به مسلمانان داد