مطالب مرتبط:
دهقانی فیروزآبادی: پارک فناوری پردیس به منطقه بین المللی نوآوری ایران ارتقا می یابد
برپایی نمایشگاه دائمی عکس تلفیقی مدافعان سلامت و مدافعان جبهه دیروز در شیراز
برپایی نمایشگاه دائمی عکس تلفیقی مدافعان سلامت و مدافعان جبهه دیروز در شیراز
پارک فناوری پردیس به منطقه بین المللی نوآوری ایران ارتقا می یابد
المپیک فناوری در 5 حوزه آبان 1403 در پارک فناوری پردیس برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 تیر 1403 ساعت 15:202024-07-08پزشكي

گسترش زیرساخت های پارک علم و فناوری سلامت شیراز


نشست گسترش زیرساخت های پارک علم و فناوری سلامت شیراز، با حضور استاندار فارس و رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز امروز، 18 تیرماه در دفتر استاندار فارس برگزار شد.

- ایسنا/فارس نشست گسترش زیرساخت های پارک علم و فناوری سلامت شیراز، با حضور استاندار فارس و رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز امروز، 18 تیرماه در دفتر استاندار فارس برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست با اشاره به اقدامات و دستاوردهای معاونت تحقیقات و فناوری طی دو سال گذشته، گفت: راه اندازی پارک علم و فناوری سلامت، نمونه ای از مهم ترین دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

سید وحید حسینی با اشاره به آغاز به کار ساخت ساختمان جدید این پارک در پردیس شهید دوران دانشگاه و تاکید بر ضرورت افزایش فضای فیزیکی و زیر ساختی آن، افزود: این پارک که در سال 1401 افتتاح شد، چندین شرکت تولیدی در آن مستقر و ظرفیت برای پذیرش دیگر شرکت ها نیز تکمیل شده است.

وی اضافه کرد: از زمان آغاز به کار پارک علم و فناوری سلامت، با هدف همکاری و تعامل هرچه بیشتر از زیست بوم های مشترک فناوری در استان و خارج از استان و همچنین منطقه ویژه اقتصادی بازدید و نشست مشترکی نیز میان پارک های مستقر در استان فارس، برگزار شده است.


برچسب ها: پارک علم و فناوری سلامت - دانشگاه علوم پزشکی - رییس دانشگاه علوم پزشکی - پارک علم و فناوری - استاندار فارس - فناوری سلامت - دانشگاه علوم
آخرین اخبار سرویس:

گسترش زیرساخت های پارک علم و فناوری سلامت شیراز

گسترش زیرساخت های پارک علم و فناوری سلامت شیراز