مطالب مرتبط:
سیدحسن نصرالله با نایب رییس حماس دیدار کرد
دیدار هیئت حماس با سید حسن نصرالله
استقبال رهبر حزب الله از مذاکرات آتش بس در غزه در دیدار با معاون حماس
حمایت ایران از مقاومت و فلسطین مثل 45 سال گذشته ادامه خواهد یافت
انتقاد مردم یمن از سران عرب و حمایت مجدد از فلسطین و مقاومت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 تیر 1403 ساعت 03:202024-07-05بين الملل

دیدار رهبری حماس با رهبران مقاومت فلسطین


در چارچوب اقدام مشترک ملی، رایزنی و ارتباط مستمر در مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی و استقامت مردم و مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی، - هیئتی از جنبش حماس با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و معاون دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دیدار میان هیئتی از رهبری حماس با زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و جمیل مزهر معاون دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تحولات میدانی و سیاسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدارها تلاش های مقاومت برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و نظرات مفصلی که با میانجی ها به ویژه در روزهای گذشته در میان گذاشته شد، مورد بررسی قرار گرفت و تاکید شد که اهداف مقاومت در هر ابتکار یا تلاشی توقف تجاوز به ملت فلسطین و به ویژه در نوار غزه، عقب نشینی نیروهای اشغالگر و امداد رسانی و بازسازی غزه است و اینکه باید برای تبادل اسرای غزه یک قرارداد عادلانه منعقد شود.

همچنین در این دیدارها تاکید شد که تلاش ها برای تحقق اهداف مذکور باید در راستای منافع ملت فلسطین و تقویت وحدت ملی برپایه مقاومت ادامه یابد که تنها راه تحقق آزادی، دستیابی به حق بازگشت و تشکیل کشور فلسطین در سرزمین ملی به پایتختی قدس است.


برچسب ها: جنبش جهاد اسلامی فلسطین - تجاوزات رژیم صهیونیستی - فلسطین - جهاد اسلامی فلسطین - جنبش جهاد اسلامی - رژیم صهیونیستی - مقاومت فلسطین
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رهبری حماس با رهبران مقاومت فلسطین

دیدار رهبری حماس با رهبران مقاومت فلسطین