مطالب مرتبط:
دیدار رییس جمهور منتخب با خانواده شهید سلیمانی/ پزشکیان: راه شهید سلیمانی وحدت و همدلی بود، نه با کسی دعوا داشت و نه کسی را حذف می کرد/ در هیچ یک از پیام ها و سخنان ایشان بویی از تفرقه وجود نداشت
دیدار صمیمانه رییس جمهور منتخب با خانواده شهید سلیمانی| خانواده سردار سلیمانی خواستار تسهیل استفاده آحاد جامعه از فضای مجازی شدند
دیدار خانواده امام موسی صدر با رییس جمهور منتخب/ مسعود پزشکیان: می توان از اندیشه امام موسی صدر بسیار بهره برد
دیدار خانواده امام موسی صدر با پزشکیان + عکس
دیدار خانواده امام موسی صدر با پزشکیان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1403 ساعت 09:202024-07-20سياسي

دیدار پزشکیان با خانواده شهید سلیمانی


دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهور منتخب عصر روز (جمعه)با حضور در منزل سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با خانواده ی وی دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهور منتخب عصر روز (جمعه)با حضور در منزل سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با خانواده ی وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار خانواده شهید سلیمانی با اشاره به خدمات حاج قاسم سلیمانی بیان داشتند: شهید سلیمانی تمام عمر خود را برای خدمت به مردم کشورش گذاشت و یک جمله معروف داشتند؛ جان من و امثال من هزاران بار فدای ملت ایران.

شهید سلیمانی همزمان شخصیتی ملی و امت گرا برای جهان اسلام بود و نگاهی فراجناحی داشت و مردم را در دسته بندی یا یک طیف خاصی قرار نمی دادند.

  خانواده شهید سلیمانی همچنین توجه به جریان مقاومت و ادامه مسیر عزت آفرین سردار دل ها را از دیگر مطالبات مردم از دولت جدید دانسته و بیان داشتند: انشاالله شهدا کمک می کنند تا در مسیری که راه خدمت به مردم عزیز است، موفق باشید.

   ایجاد وحدت و از بین رفتن شکاف ها از دیگر محور های مطرح شده توسط خانواده شهید سلیمانی در این دیدار بود و اذعان داشتند: این مسئله همیشه بزرگترین آرزوی پدر بزرگوارشان بوده است.


برچسب ها: شهید سلیمانی - سلیمانی - شهید سپهبد قاسم سلیمانی - خانواده - قاسم سلیمانی - سپهبد قاسم سلیمانی - رییس جمهور منتخب
آخرین اخبار سرویس:

دیدار پزشکیان با خانواده شهید سلیمانی

دیدار پزشکیان با خانواده شهید سلیمانی