مطالب مرتبط:
پزشکیان در حالی رییس جمهور می شود که تهران با انزوای بین المللی و وضعیت اقتصادی آشفته مواجه است / پزشکیان یعنی ارائه یک چهره معتدل از ایران؛ این می تواند موجب تسهیل گفتگوها بین ایران و غرب شود
تسهیل در ثبت نام خودرو وارداتی با حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل
تمهیدات لازم برای تسهیل در روادید و سفر معنوی اربعین
تلاش مهدی پاکدل برای تغییر نگاه مردم درباره همسرش در برنامه عادل فردوسی پور: رعنا خیلی خنده روست/ فیلم
تلاش مجری معروف «حسینیه معلی» برای نواختن با شاخ گوزن !+ ویدئو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 تیر 1403 ساعت 12:452024-07-08سياسي

تلاش وزارت نیرو برای تسهیل آبگیری مخازن یزد به دلیل افت فشار آب


نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی از پیگیری افت فشار آب از معاون وزیر نیرو و قول مساعد و تلاش برای تسهیل در آبگیری مخازن استان خبر داد.

- یزد- نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی از پیگیری افت فشار آب از معاون وزیر نیرو و قول مساعد و تلاش برای تسهیل در آبگیری مخازن استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصالح جوکار صبح دوشنبه در نشست هم اندیشی مدیریت تأمین، توزیع و پیشگیری از وقوع بحران آب یزد در تابستان در مرکز مدیریت بحران استان اظهار کرد: افزایش دما و مصرف بیشتر آب، منابع آبی استان را با محدودیت و مشکلاتی از جمله کمبود فشار و قطعی مواجه ساخته است که از طریق وزارت نیرو در حال پیگیری است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد هم در این جلسه از تجهیز 15 حلقه چاه آب شرب با اعتبار مورد نیاز 100 میلیارد تومان برای تأمین آب شرب مردم خبر داد که تأمین منابع مالی آن در حال پیگیری است.

جلال علمدار تصریح کرد: ناپایداری شبکه برق، گرمای هوا، مصرف زیاد آب با توجه به گسترش و مهاجرپذیری استان، عمده دلایل کمبود آب و ناتعادلی تولید و مصرف در تابستان یزد است.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - افت فشار آب - معاون وزیر نیرو - استان - نماینده مردم - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

تلاش وزارت نیرو برای تسهیل آبگیری مخازن یزد به دلیل افت فشار آب

تلاش وزارت نیرو برای تسهیل آبگیری مخازن یزد به دلیل افت فشار آب