مطالب مرتبط:
مجتمع آبرسانی ستارخان ورزقان به بهره برداری می رسد
آبرسانی به 900 روستا از ابتدای امسال تاکنون
آبرسانی به 6 روستای سقز امسال تکمیل شود
بزرگترین مجموعه ورزشی شمال تهران افتتاح شد
نیاز پروژه آبرسانی جیرانسو در خراسان شمالی به 25 میلیارد تومان اعتبار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1403 ساعت 20:302024-07-20اقتصادي

افتتاح تصفیه خانه مجتمع آبرسانی ستارخان ورزقان به زودی


سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: پیگیر رفع مشکلات مجتمع آبرسانی ستارخان در ورزقان هستیم و با برطرف شدن این مشکلات، این تصفیه خانه به زودی به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تراب محمدی در بازدید از این مجتمع اظهار کرد: بهره برداری از این مجتمع، گامی مهم در بهبود کیفیت زندگی و بهداشت عمومی مردم منطقه است.

وی ادامه داد: ما به سرمایه گذاری در زیرساخت های استان افتخار می کنیم، زیرا علاوه بر توسعه منطقه، موجب محرومیت زدایی نیز می شود و کاری خداپسندانه است و باعث سعادت دنیوی و اخروی است و ای کاش شهید رحمتی خودش بود و این مجتمع به دست وی افتتاح می شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: مرحله دوم مجتمع آبرسانی ستارخان با استفاده از آخرین فناوری ها و تضمین کیفیت، تکمیل شده و بخش های نهایی آن به زودی آماده بهره برداری خواهد بود.

محمد خانی اظهار کرد: مجتمع آبرسانی ستارخان ورزقان شامل احداث تصفیه خانه آب شرب، خطوط انتقال، شبکه توزیع آب، ایستگاه های پمپاژ و حفر و تجهیز چاه ها است و منبع اصلی آب آن سد حاجیلار چای است.

وی ادامه داد: در این طرح تاکنون 194 کیلومتر خط انتقال، 34 مخزن ذخیره، چهار حلقه چاه و هشت ایستگاه پمپاژ اجرا شده و 64 روستا، 9 هزار و 264 خانوار و 30 هزار و 649 نفر را تحت پوشش قرار می دهد.


برچسب ها: مجتمع آبرسانی - بهره برداری - آذربایجان شرقی - استانداری آذربایجان شرقی - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - آبرسانی - ستارخان
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح تصفیه خانه مجتمع آبرسانی ستارخان ورزقان به زودی

افتتاح تصفیه خانه مجتمع آبرسانی ستارخان ورزقان به زودی