مطالب مرتبط:
برگزاری مراسم سوگواره بصیرت عاشورایی در 60 بقعه متبرکه استان یزد
اجرای طرح «بصیرت عاشورایی» در 80 بقعه متبرکه همدان
طرح بصیرت عاشورایی در 75 بقعه متبرکه استان بوشهر برگزار می شود
پس از 450 سال زندگی بالاخره ثبت ملی شد!
آواز شیدایی؛ اجرا آهنگ «خدا» با صدای طلایی و دلنشین《حمید هیراد》که اشک همه رو در می یاره
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 تیر 1403 ساعت 12:002024-07-07سياسي

سوگواره «بصیرت عاشورایی» در 450 بقعه متبرکه فارس اجرا می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری سوگواره «بصیرت عاشورایی» به مناسبت ایام محرم و صفر در 450 بقعه متبرکه شاخص این استان خبر داد.

- سوگواره بصیرت عاشورایی در 450 بقعه متبرکه فارس اجرا می شود ایسنا/فارس مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی به مناسبت ایام محرم و صفر در 450 بقعه متبرکه شاخص این استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعباس موسوی امروز 17 تیرماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز در خصوص ویژه برنامه های اوقاف فارس در ماه محرم و نحوه اجرای نیات موقوفات برای این ایام، گفت: یکی از برنامه های بسیار خوبی که هر ساله در شروع ماه محرم از محل موقوفات اجرا می شود، برنامه سوگواره بصیرت عاشورایی و تکریم اهل بیت(ع) است که امسال از 17 تیرماه جاری تا پایان ماه صفر یعنی 14 شهریور در 450 بقعه متبرکه استان فارس اجرا می شود.

وی از اجرای طرح شمیم حسینی با هدف حمایت و مساعدت از هیئت های مذهبی خبر داد و افزود: در راستای اجرای این طرح در سال جاری حمایت از یک هزار هیئت مذهبی فارس از محل موقوفات با نیات مرتبط در دستور کار داریم.

مدیرکل اوقاف فارس بیان کرد: در قالب اجرای طرح مذکور به هیئات مذهبی دارای مجوز که در سامانه بیرق ثبت نام کرده اند، از محل نیات موقوفات مرتبط، 14 کیسه برنج و یک حلب روغن 17 کیلویی اهدا می شو


برچسب ها: بصیرت عاشورایی - سوگواره بصیرت عاشورایی - بقعه متبرکه - مدیرکل اوقاف و امور خیریه - اوقاف و امور خیریه فارس - عاشورایی - سوگواره
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره «بصیرت عاشورایی» در 450 بقعه متبرکه فارس اجرا می شود

سوگواره «بصیرت عاشورایی» در 450 بقعه متبرکه فارس اجرا می شود