مطالب مرتبط:
80 گروه مطالبه گر مردمی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان را یاری می دهند
افتتاح 4 ستاد شهرستانی احیای امر به معروف در استان همدان
تصاویر / دیدار دبیر ستاد امر به معروف همدان با نماینده ولی فقیه در استان
تأسی به فرهنگ؛ بهترین روش به کارگیری فریضه امر به معروف
شیوه های صحیح امر به معروف و نهی از منکر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 تیر 1403 ساعت 18:052024-07-08سياسي

ستاد امر به معروف اصفهان پیگیر بیمه موتورسواری بانوان


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان نامه ای را برای پرداخت هزینه های خسارت ناشی از تصادفات موتورسواری بانوان تنظیم کرده تا این امر به قانون تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محسن مظاهری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت ایام محرم اظهار کرد: گسترش ستادهای امر به معروف یکی از اقدام مدنظر بود که در این راستا در حال حاضر در 27 شهرستان ستاد فعال داریم ، البته در شهرهای بزرگ در مناطق نیز شوراها شکل می گیرد.

وی ادامه داد: در سطح استان 114 شهر داریم که 52 شهر شرایط لازم برای ستاد را دارد که در حاضر در 41 شهر ستادها شکل گرفته است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان خاطر نشان کرد: در حوزه ادارات 140 دستگاه و 87 اتحادیه شورای امر به معروف و نهی از منکر در حال فعالیت هستند که این گروه ها در شهرستان های اطراف اصفهان هم فعال هستند.

وی با بیان اینکه ما در سطح استان اصفهان 40 مسجد ویژه داریم که به طور خاص بحث امر به معروف و نهی از منکر را پیگیری می کنند، گفت: تعداد این شوراها در 438 مسجد سطح 2 و 1100 مسجد در سطوح بعدی با همکاری بسیج فعال هستند.

حجت الاسلام مظاهری با تاکید بر اینکه اولین وظیفه این شوراهای امر به معروف و نهی از منکر مساجد و محلات، رسیدگی و احقاق حقوق شهروندان است، بیان کرد: همچنین دومین وظیفه


برچسب ها: امر به معروف و نهی از منکر - امر به معروف - ستاد امر به معروف - ستاد امر به معروف و نهی - موتورسواری بانوان - نهی از منکر - ستاد
آخرین اخبار سرویس:

ستاد امر به معروف اصفهان پیگیر بیمه موتورسواری بانوان

ستاد امر به معروف اصفهان پیگیر بیمه موتورسواری بانوان