مطالب مرتبط:
نقش بی بدیل دهیاران در جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات
مشارکت حداکثری در انتخابات باطل السحر توطئه های دشمنان است
فرهنگیان زمینه مشارکت حداکثری را در انتخابات رییس جمهوری فراهم کنند
وزیر دادگستری: مشارکت حداکثری در انتخابات راهبردی و ضروری است 
رسانه ها نقش کلیدی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1403 ساعت 13:502024-06-21سياسي

مشارکت حداکثری در انتخابات امر مهمی است


مشارکت حداکثری در انتخابات امر مهمی است، علاوه بر حضور در انتخابات باید اهمیت این امر را بازگو کنیم چراکه اگر آمار شرکت کنندگان پایین باشد صهیونیست ها خوشحال می شوند و چه کسی حاضر است آن ها خوشحال شوند؟ - ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات امر مهمی است، علاوه بر حضور در انتخابات باید اهمیت این امر را بازگو کنیم چراکه اگر آمار شرکت کنندگان پایین باشد صهیونیست ها خوشحال می شوند و چه کسی حاضر است آن ها خوشحال شوند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی در نماز جمعه این هفته یکم تیر ماه که در محل مسجدالنبی (ص) شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در دنیا همواره عده ای در ضرر و عده ای در سود هستند و دنیای سیاست نیز بر همین منوال است، عده ای رفاقت می کنند و به دنبال کسب رضایت خداوند هستند و عده ای هم به دنبال مادیاتند که ضرر می بینند چرا که دنیا مزرعه آخرت است.

امام جمعه قزوین بیان کرد: عید غدیر بزرگترین عید عالم است که در آن همه به پیروی از حق دعوت می شوند و با توجه به تقارن این عید و سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی باید در نظر داشته باشیم همه افرادی که اهل قلم هستند و تریبونی در اختیار دارند در جهت نشر ولایت تلاش کنند.


برچسب ها: مشارکت حداکثری در انتخابات - مشارکت حداکثری - انتخابات - حضور در انتخابات - آیت الله عبدالکریم عابدینی - صهیونیست ها - حداکثری
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری در انتخابات امر مهمی است

مشارکت حداکثری در انتخابات امر مهمی است